W mojej polo padła sonda lambda silnik 1.0 auc, po oględzinach zewnętrznych moja lambda ma 5 przewodów a w necie raczej można znaleźć używki lub nówki z 4 przewodami, natomiast jak już jest z 5 to jest dużo droższa. Dlaczego w 1.0 jest 5 przewodów a budowa wtyczki jest zupełnie inna niż w wersji z 4 przewodami która jest płaska, czym się to różni, co to daje, co robi? (to dodatkowe zgrubienie)
Czy kupno takiej to dobry pomysł?
http://allegro.pl/sonda-lambda-vw-caddy-lupo-polo-6n2-1-0-1-4-1-6-i6030106347.html
@edit
Zakupiłem używaną sondę lambda od polo 6n2 1.4 gdyż też miała 5 kabelków i taką wielką wtyczkę na 6 pinów, check zniknął, błąd w komputerze zniknął, cały dzień jeżdżenia na benzynie i gazie i check nie powrócił

Mini instrukcja dla potomnych
Do wymiany potrzebna będzie:
Nasadka 10, klucz 22
1. Ściągamy plastikowe zaślepki poważając czymś np. śrubokrętem.
2. Zdejmujemy plastikową osłonę silnika z góry wykręcając 2 śrubki kluczem nasadowym 10.
3. Rozpinamy wtyczkę sondy lambda.
4. Ściągamy metalową osłonę kolektora wydechowego, również wykręcając 2 śruby kluczem nasadowym 10. Otwór w osłonie jest dość szeroki aby można było przewlec kabel wraz z wtyczką od sondy.
5. Wykręcamy Sondę, i wstawiamy nową.
6. Składamy cały bajzel

Pozdrawiam