Dzięki za komentarz!
Nie da się odpowiedzieć wprost na to pytanie

W sierpniu 2015 kupiłem SWAP na G40, lecz ze względu na brakujące części w październiku tamtego roku kupiłem jeżdżące 86c2f G40 (oryginalnie wersja Fancy z silnikiem AAV). Polo jeździło jakoś do przed-Ślesina 2016, czyli okolic kwietnia kiedy wyleciał z budy PY a wskoczył NZ.
PY z 86c2f miało pewne mody - kółko kompresora 68mm, napęd przerobiony na 5pk i program ECU "gotowiec" pod 68mm, a do tego wydech z jednym tłumikiem i katalizatorem. Szczytowe doładowanie na rozwierconym kompresorze wynosiło 0,9 bar. Mogło mieć jakieś 130KM, aczkolwiek nie było na hamowni. Jeździło fantastycznie do tego stopnia, że ciężko porównać to z czymś innym - jeździłem samochodami o podobnym stosunku mocy do masy (a więc dużo mocniejszymi, ale większymi), niemniej w połączeniu z niską wagą Polo dawało frajdę jak żaden inny samochód

Według moich (niedokładnych) pomiarów, przyspieszenie 0-100 wynosiło 7,2-7,4s a prędkość maksymalna wg GPS - 213km/h.
Do 86c trafił silnik kupiony pierwotnie (a więc nie z 86c2f), lecz został poddany kompletnemu remontowi:
- Tulejowanie cylindrów
- Polerowanie tłoków (były w zaskakująco dobrym stanie!)
- Szlif wału korbowego i ważenie wraz z kołem zamachowym
- Wymiana zaworów ssących
- Wszystkie uszczelnienia, popychacze itd w głowicy
Wszystko pomalowane i zalane olejem przeznaczonym na docieranie (Amsoil ma takie wynalazki). Dodatkowo, przeprowadzone zostały:
- Porting głowicy - zabrane zostało bardzo dużo materiału, ponieważ głowice w Polo kanały ssące i wydechowe mają zawinięte w dziwnym kształcie. Uzyskano nierestrykcyjny przepływ, a ścianki wypolerowano
- Szlif wałka rozrządu a'la Shrick (gdzieś na kartce mam zapisane wzniosy, czasy, katy jakby kogoś interesowało)
- Wymiana kolektora dolotowego na wariant 'B' z 3F o szerszych kanałach
- Rozwiert przepustnicy
Poza silnikiem:
- FMIC 6,375l
- Ręcznie spawany dolot z kwasówki, dużo bardziej szczelny niż oryginalny
- Kompresor po rozwiercie przez Ladro, ponownie zregenerowany przeze mnie i kolegę Foxa
- Napęd 5pk dodatkowo "poprawiony" - dodaliśmy dwa napinacze by zmniejszyć poślizg kompresora
- Kolektor wydechowy 4-1 rurowy, nierestrykcyjny, gładki w środku
- Wydech 50mm z jednym tłumikiem
Na podstawie modów wypisanych powyżej, napisałem w pierwszym poście "150KM+". Myślę, że założenie jak najbardziej realne z uwagi na dalsze plany (po dotarciu):
- Filtr powietrza pipercross
- Wtryski 245-280cc/min
- Wydajniejsza pompa paliwa
- Strojenie u GTO
Wszystko pokaże czas i wykresy z hamowni po strojeniu

Najbardziej obawiam się niskiego doładowania przez zrobienie silnika mocno "przewiewnym". Prawie na pewno trzeba będzie zmienić kółko kompresora na 65mm. Niemniej, przez najbliższe miesiące będę po prostu spokojnie jeździł sobie w trasy i docierał silnik uważając jednocześnie, by nie trzymać "dodatniego" boostu. Nie dowiem się zatem ile dały mody w najbliższym czasie, ale spodziewam się że wykres przesunie się mocno w prawo, a zatem auto zacznie jechać głównie górą.
Jeśli chodzi o wnętrze, to fabrycznie jest to wersja Fancy, a co za tym idzie:
- Podsufitka jest czarna
- Wnętrze jest jasne
- Dywan jest biały, trochę biegnący w kremowy
Podoba mi się taka kombinacja i prawdopodobnie obszyję obecne fotele oryginalnym materiałem. Mamy już 3 komplety foteli z Fancy kupione właśnie w tym celu.
Dzisiaj dotarły do mnie drobiazgi z classic parts. Z ciekawych rzeczy, kupiłem gałkę Polo 86 GT która wygląda tak:
Planuję pomalować wnętrze napisu GT na czerwono - tak jak jest na klapie bagażnika
