Witam.Mam zapytanie co opisanych w temacie relingów .Posiadam polówkę 6N kombi .Nadwozie jej identycznie podobne do wymienego seata.Czy może mi ktość wytłumaczyć jakie różnice konstrukcyjne są między tymi samochodami.Chodzi o mocowanie tych relingów .Polówka posiada pod uszczelkami na dachu zaczepy na bagażnik.Posiadam książkę napraw vw polo i w niej nic nie ma mowy o nich.Uszczelki są w kiepskim stanie i czy mógłbym prosić o informacje gdzie takie można nabyć.
Witam.W związku z brakiem odpowiedzi odpowiadam sobie sam .Są to informacje jakie udało mi uzyskać a mogą się przydać w przyszłości innym.Seat cordoba vario posiada w korytkach listew dachowych po 6 punktów mocowania z każdej strony dachu.Punkty mocowania posiadają otwory z gwintem M6.Listwy dachowe z vw polo 6 n wariant bez punktu mocowania nie pasują.Potrzebne są orginalne listwy od vario.Do montażu relingów trzeba zdemontować wszystko co się znajduje dookoła podsufitki.Zdjąć podsufitkę.W korytku listew dachowych od wewnętrznej strony korytka przyspawać nakrętki z gwintem M6 o wysokości nie wyższej jak powierzchnia dachu.Można wywiercić otwory ale taki montaż nie daje gwarancji szczelności.Z powrotem zainstalować podsufitkę i pozostałe zdemontowane elementy.Teraz wypada zainstalowac listwy dachowe i relingi.Z racji panującej zimy manual z fotkami wrzucę na forum gdy się ociepli.Nie posiadam garażu.
Cześć. Ja mam w Variancie '98 oryginalne relingi a na nich przesuwane belki. Niestety mocowania końcówek belek poluzowały się i wszystko się chwieje grożąc urwaniem. Nie można tego zreperować i podokręcać na dachu i muszę te belki zdjąć, ale niestety nie wiem jak. Może są tam jakieś śrubki, czy zatrzaski, ale doskonale zakamuflowane. Możesz mnie w tym temacie jakoś oświecić albo gdzieś przekierować?
Pozdrawiam