Vw polo 1.4 60KM biały dym

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam328
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2017, 17:45

Vw polo 1.4 60KM biały dym

Post autor: adam328 »

Witam

Zakupiłem polo 6n1 z 1996. Autko z przebiegiem 166.000. Sprzedawca poinformował mnie o zmianie pompy oleju oraz o tym że autko przyjechali z 50km na nie domagajacej pompie. Problem polega na tym że autko kopciuszek mi na biało... nawet na rozgrzanym silniku cały czas tak jest..zapach przypom8na benzynę....proszę o pomoc oczywiście może ktoś miał podobny problem...
G
Grzela300
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 270
Rejestracja: 07 sie 2009, 8:44

Post autor: Grzela300 »

Płynu chłodniczego nie ubywa ze zbiorniczka? Wszystko wskazuje na to że poszła UPG. Auto osiąga normalną temperaturę? Nie rozumiem jak można jechać na tak zwanej "niedomagającej" pompie oleju dystans prawie 50km, poprzedniemu właścicielowi musiała się w takim razie zapalić wielokrotnie kontrolka braku ciśnienia oleju, co oznacza silnik do remontu.
h
henryk 10
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:11
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: henryk 10 »

Witam. Tak jak pisze przedmówca gość uwalił silnik.Objaw białego dymu oznacza uszkodzoną uszczelkę pod głowicą .Sprawdzić można przez pomiar ciśnienia sprężania.Jaki zapach ma ten biały dym.Jesli gość jechał przy takiej felernej pompie to nastąpił spadek ciśnienia smarowania .Dziwię się że nie zatarł silnika.Przy takich objawach dostają popalić panewki i przy braku smarowania gładzi cylindrów mogą się pozapiekać pierścienie tłokowe.Oby to tylko były tylko moje przypuszczenia.Także na dzień dobry obydwa pomiary sprężania i ciśnienia oleju.
a
adam328
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2017, 17:45

Post autor: adam328 »

Jeśli chodzi o pomiary ciśnienia w cylindrach to wiem co i jak a jak mogę sprawdzić ciśnienie oleju? Cieszył bym się na odpowiedź :)
m
modrzyk
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 07 lis 2014, 19:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: modrzyk »

Wkręcając manometr w miejsce czujnika oleju.... Ale biały dym to spalanie wody (cieczy chłodzącej) nie ubywa płynu chłodniczego?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”