[quote="piter79"]Ale jakby była przepustnica to z wyłączoną klimatyzacją też by gasła. A tutaj tylko na włączonej [/quote]
Ale przy włączonej klimie masz większe obciążenie i obroty, w momencie zmiany biegu gdy wciskasz sprzęgło, szybciej spadają i przepustnica nie jest wstanie utrzymać ich na poziomie biegu jałowego. Czyli tak jak napisali poprzednicy. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. To zajmie chwilę. A jak nie pomoże to będziemy szukać dalej.
Acha, adaptacja może być przeprowadzona samoczynnie, ale w większości przypadków trzeba użyć VAG'a
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2009, 21:32 przez czaja, łącznie zmieniany 1 raz.
Możliwe, że nastawnik biegu jałowego padł.
Czy jak bez klimatyzacji silnik chodzi na wolnych i włączysz ogrzewanie tylnej szyby, to obroty spadają troszę i za chwilę się podnoszą?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)