Polo 1.9D AEF 47KW Problem z pompą wtryskową Lucasa. Nie podaje ON na wtryski.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
burtek
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 04 sty 2012, 22:39

Polo 1.9D AEF 47KW Problem z pompą wtryskową Lucasa. Nie podaje ON na wtryski.

Post autor: burtek »

Witam serdecznie,
tak jak w temacie czy wymieniał ktoś z Was w Polo 1.9 D AEF 47KW pompę wtryskową Lucasa na pompę Boscha? Jeśli tak to prosiłbym o instrukcje oraz na co zwrócić uwagę?

Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam Bartek
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, 16:01 przez burtek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

nie wymieniałem , starsze modele AFE mają tzw sanie na linkę nowsze przez podciśnienie proponuje ;pilnować ustawienia rozrządu, zalać filtr paliwa przed odpaleniem po wymianie pomp,prawdopodobnie trzeba będzie podpiąć kompa( czytałem kilka takich tematów o zamianie pomp) z racji iż nawet zamiana Lukas na Lukas z zaworami , czujnikiem,itd nie odpalały
b
burtek
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 04 sty 2012, 22:39

Post autor: burtek »

No właśnie ja już w swoim Polo mam włożoną 3 pompę Lucasa. I znowu polo nie chce palić. Pompa nie podaje wgl. ropy rurkami na wtryskiwacze. Tylko zasysa paliwo i nadmiarem wraca do filtra paliwa. Już nie wiem co może być, przyczyną. Jeden z mechaników sugeruje, że może immobilizer nie puszcza sygnału na elektrozawór? Czy to możliwe w ogóle w tym modelu?
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

T
burtek pisze: No właśnie ja już w swoim Polo mam włożoną 3 pompę Lucasa. I znowu polo nie chce palić. Pompa nie podaje wgl. ropy rurkami na wtryskiwacze. Tylko zasysa paliwo i nadmiarem wraca do filtra paliwa. Już nie wiem co może być, przyczyną. Jeden z mechaników sugeruje, że może immobilizer nie puszcza sygnału na elektrozawór? Czy to możliwe w ogóle w tym modelu?
Tak immo odcina zawór na pompie
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, 8:59 przez rolf, łącznie zmieniany 1 raz.
b
burtek
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 04 sty 2012, 22:39

Post autor: burtek »

A w jaki sposób to obejść? Bo najwidoczniej mam jakiś błąd w immo i cały czas zawór odcinający, odcina mi paliwo i nie podaje na wtryskiwacze. Jak przekręcę kluczyk i słychać takie "kliknięcie" to paliwo podaje. A jak nie słychać to nie podaje. I dzieje się tak na wszystkich 3 pompach - więc niesprawność zaworu odcinającego wykluczam. Wygląda to tak jakby immo raz łapało kluczyk a raz nie. Czy np. całkowite wywalenie immo coś tu pomoże? Czy po prostu na tej głównej kostce od pompy, złapać gdzie jest plus po przekręceniu kluczyka i podłączyć bezpośrednio do zaworu odcinającego, a minus od zaworu dać na masę? 
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”