Auto zgasło 1.4 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
danieldeni20
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2015, 22:04

Auto zgasło 1.4 TDI

Post autor: danieldeni20 »

Witam. Moja mama dziś na wieczór wracała z traski i auto nagle zgasło, że tak powiem w ciemnej dup**.. ciemno , na zakręcie na drodze głównej ( cholerny VW).Pierwsze co pomyślałem jak powiedziała mi , że nagle wszystkie światła zgasły i zgasł DIESEL to , że elektryka się zjarała od zapłonu bo przełącznik świateł głupiał ( na krótkich długie zależy jak się porusza manetką to zmieniało . wyjęcie bezpiecznika od długich pomogło i były tylko krótkie ) a to przełącznik temperatury raz działał a raz nie a to pływak tańczy jak chce.. okazało sie , że faktycznie upalił się jakiś przewód wskazany palcem na zdjęciu. Szybko przepalone oczko zacisnąłem i przekręciłem obok do drugiego cieńszego czerwonego.Kabel jest teraz za krótki i pytanie:
Co z tym zrobić i dlaczego tak się stało?
Obrazek
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Upaliło się oczko z kablem więc albo kabel ukruszał za zaciśniętym oczkiem albo słabo dokręcona była śruba ewentualnie korozja wszystko spowodowało słaby styk. Prąd płynący powodował nagrzewanie się co pogarszało sprawę i w końcu upaliło na amen. Bezpiecznik płytkowy dostaniesz w ASO VW,Skody,Seata lub Audi. Oczko na kablu jest ok? Pewnie nie masz górnej pokrywy na aku i osłony  pod silnikiem?
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
danieldeni20
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2015, 22:04

Post autor: danieldeni20 »

Wolga85 pisze: Upaliło się oczko z kablem więc albo kabel ukruszał za zaciśniętym oczkiem albo słabo dokręcona była śruba ewentualnie korozja wszystko spowodowało słaby styk. Prąd płynący powodował nagrzewanie się co pogarszało sprawę i w końcu upaliło na amen. Bezpiecznik płytkowy dostaniesz w ASO VW,Skody,Seata lub Audi. Oczko na kablu jest ok? Pewnie nie masz górnej pokrywy na aku i osłony  pod silnikiem?
Wszystko jest fabrycznie zasłonięte, te przewody, silnik od dołu i obudowa silnika.kabel się upalił przed oczkiem. tylko on teraz krótki a nie wiem czy da się go wymienić bo idzie z kablamigdzieś w dół silnika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”