[POMOCY 6n2 GTI] Stuku puku w okolicach silnika ? Potrzebna pomoc !!!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
FriStyL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2014, 8:41
Lokalizacja: OŁAWA / United Kingdom

Post autor: FriStyL »

Nie nie zdejmowałem, nie wiedziałem że sie powinno no i nie chciałem aż tak sie w to zagłębiać ponieważ nie mam wszystkich kluczy jakie bym chciał.
Jeśli jest w GMP to oznacza w sumie że jest dobrze nie ? Górne martwe położenie tłoka powinno być podczas zmiany rozrządu tak ?
No i kółka jeśli sie przypatrzysz to mają jedynie oznaczenia niebieskim markerem które musiał zrobić poprzedni właściciel gdy wymieniał rozrząd, i te niebisekie oznaczenia są zgodne jak i na kole wału korbowego jak i na wałkach u góry. Jeśli wszystkie oznaczenia są poprawne itp a stukanie dalej jest no to jestem w czarnej dup.... xD
Awatar użytkownika
FriStyL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2014, 8:41
Lokalizacja: OŁAWA / United Kingdom

Post autor: FriStyL »

A i nadmienię iż jak odpaliłem silnik 2 raz to po chwili to stukanie zmieniło troche ton, w sensie że lekko ucichło.
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Dziwne, że na kolkach od rozrządu nie ma żadnych znaków. Brak jakiejkolwiek wpuski, czegokolwiek? Aż dziwne... Nie wiem. Spróbuj może ściągnąć pokrywę zaworów i ustaw tłok na GMP, i sprawdź czy faktycznie mijanka jest idealnie w gmp... brak mi już powoli pomysłów co może być nie taaak... chcesz to wal na pw, na ile będę mógł na tyle postaram ci się pomóc ;)
Awatar użytkownika
FriStyL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2014, 8:41
Lokalizacja: OŁAWA / United Kingdom

Post autor: FriStyL »

No właśnie strasznie mnie to dziwi bo wszystko niby dokładnie jest zrobione jak powinno a jednak coś nie tak. Ale znalazłem tu gościa z anglii który również naprawia 16v tyle ze 1.4 z golfa 4.
I przy uruchomieniu występuje dokładnie to samo, znajomy mówił mi że może niski poziom oleju albo coś po prostu ociera.
https://www.youtube.com/watch?v=aKVvGu3AIsE
Według gościa wszystko niby gra, niby mechanik, niby wie co robi.
Jutro zakładam pasek wielorowkowy, zdejme z kołków i posprawdzam wszystkie oleje, odpale przejade sie i zobaczymy
Awatar użytkownika
FriStyL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2014, 8:41
Lokalizacja: OŁAWA / United Kingdom

Post autor: FriStyL »

Dobra, jak to porządny niemiec auto magicznie samo się naprawiło ( 200% regen HP xD ), stukanie znikło nic nie ociera nic nie wadzi. Tak jak było i teraz chodzi.
Pozostaje jeszcze mi wiatrak zrobić i będzie git :)

Temat do zamknięcia, dzięki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”