jaki silnik wybrać 1.1 vs 1.3 ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
albreht212
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:10

jaki silnik wybrać 1.1 vs 1.3 ?

Post autor: albreht212 »

Chce kupić polo 2, przed lift albo po lift, tylko mam dylemat który silnik wybrac 1.0 czy 1.3. nie zalezy mi na mocy a na trwałosci silnika i łatwej dostepnosci czesci. Który lepiej kupic? ktory ma mniejsze spalanie i lepiej bedzie działał na gazie ? na co zwracac uwage przy kupnie tego modelu ?
Awatar użytkownika
Kamaz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 05 gru 2013, 22:23
Lokalizacja: MysłoVWice KatoVWice

Post autor: Kamaz »

1,3
większą moc
Mniej pali
Bardziej elastyczny silnik
Pod gaz mh gaźnik lub aav monowtrysk
3f 1,3 75/78 km ale z gazem być zabawą

Mam 3f i Diesel na sprzedaż
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie
IX Zlot  Ślesin 2014 BB Paris
Piknik III   Topornia 2014 BB Paris
X Zlot Ślesin 2015 86c2f Coupe
XI Zlot Ślesin 2016 86c2f Classic
XII Zlot Ślesin 2017 86c Coupe
Awatar użytkownika
michal040493
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 31 sie 2015, 17:55

Post autor: michal040493 »

Jak weźmiesz mały silnik to będziesz jeżdzić na wysokich obrotach lepiej wiekszy 1.6 ale 8v i mieć zapas
Polo 6n2 ALD 1.0 2000
Awatar użytkownika
Kamaz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 05 gru 2013, 22:23
Lokalizacja: MysłoVWice KatoVWice

Post autor: Kamaz »

michal040493 pisze: Jak weźmiesz mały silnik to będziesz jeżdzić na wysokich obrotach lepiej wiekszy 1.6 ale 8v i mieć zapas
W 86c czy 86c2f nie było serii 1,6 8v

Spory zapas mocy. Wiem bo  ja mam w Classicu 86c2f 1,6 AEE 6l / 100km
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie
IX Zlot  Ślesin 2014 BB Paris
Piknik III   Topornia 2014 BB Paris
X Zlot Ślesin 2015 86c2f Coupe
XI Zlot Ślesin 2016 86c2f Classic
XII Zlot Ślesin 2017 86c Coupe
a
albreht212
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2016, 20:10

Post autor: albreht212 »

chce kupic orginał zadne swapy zalezy mi na utrzymaniu auta w orginalnosci jak z fabryki wyszedł, słyszałem ze jest problem ze skrzynia do 1.3 86c2f, jak narazie nie mam za duzo kasy i zaly mi tez na dobrej dostepnosci czesci
Awatar użytkownika
Kamaz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 05 gru 2013, 22:23
Lokalizacja: MysłoVWice KatoVWice

Post autor: Kamaz »

To chyba źle słyszałeś. Skrzynie 1.0-1.6 różniły się tylko przelozeniem ale nawet sama wymiana to nie duży problem
Ogólnie polecilbym 1,3 mh na gaźniku mniej awaryjny i dobrze toleruje gaz o ile zapalasz i gasisz na benzynie.
Skrzyń jest sporo i 4 jak i 5, o różnych przełożeniach od AHD pp ATV
Ewentualnie 1,4 Diesel bez awaryjny silnik pali ON ok 4l / 100 km
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie
IX Zlot  Ślesin 2014 BB Paris
Piknik III   Topornia 2014 BB Paris
X Zlot Ślesin 2015 86c2f Coupe
XI Zlot Ślesin 2016 86c2f Classic
XII Zlot Ślesin 2017 86c Coupe
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Miałem kiedyś taki 1,3 aav  przejechałem nim prawie 100 tys km na lpg ,nigdy nie było problemu a  spalanie jego to ok 8 l gazu części dostępne i tanie, przy kupnie zwróć uwagę na korozje bo to już leciwe auta, obecnie na dojazdy mam polo 1,0 aau może spala z liter gazu mniej ale żadnej frajdy z jazdy niema wiele słabszy od 1,3 aav ,no masz  Trochę kosmetyki i lala
https://www.olx.pl/oferta/vw-polo-1-3-k ... a91bde6baf
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 19:19 przez dany G40, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”