Czyli jaki masz dokładny objaw? Ciężko pali jak dłużej postoi np. po nocy? Może gdzieś jest nieszczelność przy filtrze paliwa? Ewentualnie jeśli ktoś kiedyś zmieniał rorząd to przestawił kółko na wałku rorządu.Na vagu to powinno być widać- kąt synchronizacji wałka rorządu. Jeśli to będzie źle może ciężko zapalać.
tak ciezko pali jak dluzej postoi ! a jak sprawdzic nieszczelnosc ? vag nic niepokazal zadnego bledu jak zaczol ciazko palic to wymienilem wszystkie filtry ,zmienialem stacje paliw, sprawdzalem swiece, olej wymieniony, brak mi pomysłow .
Sory że się nie odzywałem ale nie miałem dostępu do netu przez kilka dni. Synchronizacje wałka rorządu sprawdzałeś? Czujniki temperatury też chyba powinny być ok skoro niemasz błędów. Nieszczelność zazwyczaj jest przy filtrze paliwa. Można jeszcze vagiem pomierzyć ciśnienia paliwa.
hej dalem do mechanika wymienil pompke paliwa zaplacilem 500zl i dalej to samo rozrzad byl wymieniany 2 lata temu a problem pojawil sie jakies 3 miesiace temu:( ,a jak myslisz moze to problem swiec? chociaz je tez wymienilem , daje go spowrotem do tego mechaniora podpowiem mu te zeczy co napisales .dzieki za podpowiedzi
Świece jak dobrze pamiętam grzeją poniżej temperatury -6. Piśniej jeszcze slówko temu mechanikowi o tandempompie. Jak będzie kumaty to będzie wiedzial o co chodzi. Niech vagiem sprawdzi dawke startową.
witam mechanior nic nie poprawil wmawia mi ze mu pali, to prawda pali jak przekrecisz stacyjke 3 razy i odpalasz z gazem to wtedy zawsze pali
-- Sob Paź 31, 2009 2:24 pm --
witam znowu hujnia teraz musze krecic z 15 sekund zeby odpalil . mam pytanko gdzie znajduje sie czujka temperatury od kato wtryskow bo moze to byc to:)
-- Czw Lis 19, 2009 9:27 pm --
zamykam temat popowtrysk wymieniony koszt 1200zl wszystko dziala dzieki za pomoc