Model samochodu: Polo 6N2 AKK/AUD
Rocznik: 00
Potrzebne materiały:
-klucz 13
-torx25
-klucz francuski
-kombinerki
Czas wykonania: ok. 2 godzin
Przewidywany koszt: to zależy, nowa czy używana pompa
Witam serdecznie forumowiczów tej kopalni wiedzy o Pol-ówkach,
Aby nie zaczynać od pytań a jak…, a skąd itd., poniżej mała historia.
Pogoda była piękna, wszystko cacy a droga do sklepu puściutka o 17!!
Aż tu nagle głuche bum, droga była prosta więc ściszyłem radio i nic.
Pomyślałem, że to bum dobiegło zza okna.
Z błędu wyprowadził mnie najbliższy zakręt, kierownica już tak leciutko nie „chodziła”.
Z listą zakupów wskoczyłem do sklepu, a wychodząc zauważyłem pod moją srebrną szczałę plamę, jak się okazało, to była resztka płynu hydraulicznego.
Pękł oto ten przewód, a dokładnie „zakucie” przewodu na łączeniu z częścią gumową.

W pdf-ie wymiana pompy krok po kroku.
Mam nadzieje, że komuś się przyda.
Pzdr.
bbq