Byłem w gościach w zachodnich landach Niemiec i postanowiłem, że beza auta, ale pójdę z fotkami i pogadam na temat tego problemu z niemieckimi serwisantami.
Kazali podczas serwisu sprawdzić uszczelkę stop na relingu i uszczelki reflektorów dwóch tylnich. Mieli przypadek z parowaniem z tyłu szyb z audi , że uszczelka podwinęła się podczas wymiany żarówki i ją wnikała do środka.
Mam następujące nowe dane i przemyślenia.
1. U mnie te światło stop na relingu zdaje mi się nie jest na maxa wciśniete w uszczelkę - na bank uszczelke nową kupię i wymienię ją.
2. Polecę sprawdzić uszczelki tylnich lamp - chociaż żarówki jeszcze nie wymieniałem.
3. Polecę zdjąć boczki z tylnich obu drzwi i sprawdzić ustawienie szyby w prowadnicach.
4. Z uwagi, że parowiny zdarzają się tylko z tyłu, więc przeciek musi być gdzieś z tyłu i równomiernie na boki się rozlewać.
5. Sprawdziłem. czy dno wnęki koła zapasowego jest suche i jest. Ale Niemiec powiedział, że to nie wyklucza tego, że woda np przez uszczelkę nie rozlewa się delikatnie pod karoserią.
6. Na bank jest nieszczelność w tylnej części auta.
Coś Wam jeszcze do głowy przychodzi?