[6n2 gti]problem z linką sprzegła

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

[6n2 gti]problem z linką sprzegła

Post autor: majkel0908 »

W sumie temat był już poruszany na forum..ale szukałem i nie znalazłem odpowiedzi.
A mianowicie....w zeszłym tygodniu wymieniłem zużytą linkę sprzęgła(bez samoregulatora) na nową z samoregulatorem firmy Cofle. Wszystko pięknie śmigało przez ok 60 km. Później miałem problem z wbiciem wstecznego. Pomogło kilkukrotne ściśnięcie samoregulatora na lince. Pomogło - na kilkadziesiąt kilometrów...dzisiaj jadąc w korku praktycznie nie mogłem wbić żadnego biegu...doturlałem się na parking, ściśnięcie samoregulatora na lince i wszystko pięknie działa...zero problemu z biegami.
Czy Waszym zdaniem nowa linka jest już uszkodzona? Czy lepiej wrzucić taka z ręcznym nastawianiem?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZeroOne
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 641
Rejestracja: 13 maja 2014, 0:37

Post autor: ZeroOne »

albo z ręczną regulacją albo z ASO, reszta nigdy nie chodzi właściwie jak powinna. Ja mam z ręczną w 1.4 16v i jest bardzo dobrze.
Blue&Black by ZeroOne
Obrazek
Zapraszam do oglądania
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 797
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

[quote=""ZeroOne""]Ja mam z ręczną w 1.4 16v i jest bardzo dobrze.[/quote] A jak ją założyć ? Nie trzeba nic przerabiać? Ja mam taką z samoregulatorem ale nie jestem zadowolony zbyt z jej działania. Silnik 1.4 16V AUA a skrzynia EDT chyba. Dolny wybierak.
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""Jaco-""]ZeroOne napisał(a):
Ja mam z ręczną w 1.4 16v i jest bardzo dobrze.
A jak ją założyć ? Nie trzeba nic przerabiać? Ja mam taką z samoregulatorem ale nie jestem zadowolony zbyt z jej działania. Silnik 1.4 16V AUA a skrzynia EDT chyba. Dolny wybierak.
[/quote]

Ogólnie problemu z założeniem linki z regulacją ręczną to nie ma, wszystko pasuje. Wymienia się tak samo jak standardową linkę. Jedynie to trzeba się trochę pobawić żeby sprzęgło dobrze wyregulować.
Ja w sumie zakupiłem już linkę z ręczną regulacją, ale narazie ta z samoregulatorem zaczęła dobrze pracować.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 797
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

[quote=""majkel0908""]Ogólnie problemu z założeniem linki z regulacją ręczną to nie ma, wszystko pasuje. Wymienia się tak samo jak standardową linkę[/quote] A mi mechanik mówił że jest kupę przeróbek.
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

Nie ma żadnych przeróbek z samoregulacja jest sprężyna ktora odbija pedal sprzęgła a na zwyklej lince nie ma i pedal nie do konca odbija.
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

u mnie problemy rozwiązała linka sachs'a o numerze 3074 003 346 - w środku był oem z samoregulacją
e
edson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 24 maja 2012, 15:33
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Post autor: edson »

Kiedyś miałem schemat do linki z ręczną regulacją na "srubkę". Posiada może ktoś takowy?
m
mariusz 6n2

Post autor: mariusz 6n2 »

no dobra, a teraz pytanie, czy linka sprzęgła w ''angliku'' jest ta sama co w wersji europejskiej czy inne są? chodzi mi o samoregulującą
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""mariusz 6n2""]no dobra, a teraz pytanie, czy linka sprzęgła w ''angliku'' jest ta sama co w wersji europejskiej czy inne są? chodzi mi o samoregulującą[/quote]

ostatnio szukałem linki do swojego i z tego co widziałem to do "anglika" była o parę milimetrów dłuższa. Chyba ok 20 mm różnicy wychodziło.
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”