(6n) lepsze oddychanie dla silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
paul.walker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 16 cze 2015, 18:13

(6n) lepsze oddychanie dla silnika

Post autor: paul.walker »

Z racji tego ze jest swieto i siedze przy aucie mysle co by tu zepsuc jeszcze :P mozna sie pozbyc tej ruły która idzie do blotnika ? i zamontowac jakies rułki , lub wąz pod zderzak zeby łapal lepiej zimne powietrze ,lub w jakies inne miejsce gdzie lepiej bedzie oddychal a nie lapal brud z drogi

mowa o tym
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 429
Rejestracja: 28 sty 2015, 17:31
Lokalizacja: ChoRzÓw

Post autor: Dawidoo »

A ta rura jest zła orginalna przecież tak jest już orginalnie :) a ta pokrywę sam robiłeś ?
p
paul.walker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 16 cze 2015, 18:13

Post autor: paul.walker »

myslisz ze przez ten blotnik cos tam dochodzi powietrza ,watpie ,tak sam robilem
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

System oryginalny dolotu został dobrany w taki sposób aby zasysał gorące powietrze z nad kolektora wydechowego, w tym trójniku jest specjalny bimetalowy termostat który po rozgrzaniu ma domykać dopływ ciepłego powietrza i tym samym otwierać zasysanie zimnego powietrza. Wszystko opracowane jest po to aby silnik szybko złapał temperaturę roboczą, i tym samym nie pracował zbyt długo na ssaniu.
Wszystkie parametry w tym średnica dolotu czy też jego długość kształt są fabrycznie zaprojektowane.
Twoja metoda nie polepszy osiągów a pogorszy spalanie. Mówię to bo sam takie cuda przerabiałem i efekty były gorsze,
nawet zestaw dedykowany KN57i z dedykowanym stożkiem w tym silniku to porażka, gorzej się auto zbiera i jest głośno przy dodawaniu gazu, buczy jak świnia ciągnięta po asfalcie, to nie jest wyczynowy silnik tylko mały wolnossak, nic nie ugrasz poza dźwiękiem który denerwuje i charakterystyce pracy silnika gorszej od oryginału.
Wymień czasem filtr powietrza i przeczyść przepustnicę, dbaj o cały zapłon, to wszystko co możesz zrobić aby silnik dobrze pracował.
civic r18a2/407 1,6 HDi
p
paul.walker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 16 cze 2015, 18:13

Post autor: paul.walker »

powaznie ,az tak zle jest z tym silnikiem :/
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

powaznie ,az tak zle jest z tym silnikiem :/
do czego dokładnie pijesz?
Jest to jednostka niewysilona długodystansowa i nie reaguje dobrze na tani tuning.
Cokolwiek zrobisz domowym sposobem aby zmodyfikować dolot i zasysanie zimnego powietrza przygotuj się na porażkę, niestety tak to działa.
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”