Witam , jeżeli napisałem post w nieprawidłowym dziale lub był taki poruszony na tym forum to bardzo przepraszam. W moim POLO 1.4 16v 75 KM rocznik 2000 występują następujące objawy :
- falujące obroty w okresie letnim i wiosennym (po rozgrzaniu wszystko w porządku)
-kontrolka oleju , która daję szczególnie o sobie znać w okresie wiosennym i letnim po przejechaniu 15 km lub więcej ( Olej wymieniany rok temu jakieś 5000 km temu ) .
Czy byłby ktoś w stanie mi wytłumaczyć czym jest to spowodowane , bo bardzo mnie to już denerwuję ?
Witam,falowanie obrotów-trzeba by przeczyścić przepustnicę może już zasyfiona,może to pomoże. Jeśli chodzi o kontrolkę oleju,to z pewnością coś z czujnikiem ciśnienia oleju,raczej tylko wymiana.
[quote=""ZeroOne""]ściągasz obudowę filtra powietrza i potem tylko 4 śruby od przepustnicy[/quote]
U mnie jest jeszcze jakaś dodatkowa rurka i ciężko odkręcić.
jak nie masz kompa to sama się za adaptuje po kilkudziesięciu km. możesz jeszcze po czyszczeniu włączyc sam zapłon na chwile i często słychać jak się sama adaptuje
[quote=""ZeroOne""]jak nie masz kompa to sama się za adaptuje po kilkudziesięciu km. możesz jeszcze po czyszczeniu włączyc sam zapłon na chwile i często słychać jak się sama adaptuje[/quote]
Dzięki kolego . Postaram się to jak najszybciej zrobić i dam znać .
Wyczyściłem odmę i zaglądnąłem do filtra powietrza. Filtr wygląda na delikatnie zaolejonego . Czy to przez zabrudzoną odmę ? Przepustnicy nie sprawdzałem , ponieważ nie miałem czasu się z nią bawić .
Witam ponownie. Niestety wczoraj przyjechałem do domu i znów zaczęła migać kontrolka oleju. Zauważyłem wyciek oleju w górnej części silnika obok rozrządu. Na to wygląda , że szykuję się wymiana rozrządu. Czy jest to możliwe , że właśnie w tym miejscu ucieka ciśnienie i dlatego kontrolka miga ?