[6N2] TDI kapryśny - raz pali a raz nie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

[6N2] TDI kapryśny - raz pali a raz nie

Post autor: adam2308 »

Witam wszystkich.

Mam problem z moim polo - 1.4 tdi. Problem polega na tym, że samochód czasem długo kręci, żeby odpalić. Tak jakby nie dostawał paliwa (identyczne objawy jak przy padniętym przekaźniku od pompy paliwa). Zazwyczaj długo kręci na ciepłym silniku, ale zdarza mu się i na zimnym. Problem nie występuje za każdym razem np. na ciepłym. Czasem ma fazy, że dwa tygodnie pali od razu, a potem przyjdzie dzień, że będzie kręcił i kręcił. Rzadko zdarza mu się tak, że długo kręci, dopali, ale po kilkunastu sekundach zgaśnie. Potem znowu długo kręci, odpali, zgaśnie. I potem już jak załapie to trzeci raz nigdy nie zgaśnie.
Więc nie wiem, czy to nie problem z jakąś elektroniką. Dzisiaj założyłem nowy przekaźnik 119 od Krackera i niestety od razu zaczął długo kręcić.
Filtr paliwa jest nowy, wymieniona też została vacum pompa.

Gdzie mogę znaleźć zawór odcinający paliwo? Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł, co to może być?
Awatar użytkownika
kazmirz_pawlak
KANDYDAT
Posty: 96
Rejestracja: 18 mar 2015, 12:27
Lokalizacja: 100lica

Post autor: kazmirz_pawlak »

Objaw podobny jakby jakiś zawór zwrotny padł. Samochód nie kopci? Ma równą pracę? Dobrze wkręca się na obroty?
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Samochód jest ogólnie po remoncie i dopieszczeniu przez mechanika. Więc silnik mechanicznie jest ok. Nie kopci, wkręca się bardzo ładnie.
Zawór wrotny - wtedy powinien kręcić długo po postoju, a ostatnio stał 3 tygodnie i odpalił od strzała po powrocie.
Gdzie go zlokalizuję?
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Ktoś ma jakiś pomysł?

Kilka dni palił ładnie, a przed chwilą przy ~70*C już miał problem. Używam zapasowego kluczyka, więc to raczej nie jest problem z immo odcinającym paliwo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”