[quote=""MaciekBMW""]no jak może ci pasować większy silnik na osprzęt ? po 1 komputer inaczej steruje wtryskami po 2 nawet jak skrzynia będzie pasować od 1.0 to wyobraź sobie przełożenie będziesz piłował na 5 jak byś jechał na 3 albo 4 przy normalnej skrzyni. Nie są to drogie rzeczy komputer 50 zł skrzynia 500-700 zł, a będzie to już miało ręce i nogi. I nie zapomnij o sprężynach z przodu bo silnik jak by nie było jest cięższy i są inne oznaczenia sprężyn inna twardość[/quote]
Maciek BMW ? Masz polo ? Robiłeś swap ? Silnik jest dokładnie tych samych wymiarów. Jedynie może być kilka kilo cięższy chociaż wątpię ale na naszych drogach to nawet nie zrobi różnicy. Mocowania tzn łapy z poduszkami do każdego nawet do SDI z tego co widziałem są identyczne. Co do komputera się zgodzę warto wymienić. Natomiast takie rzeczy jak:
- listwa wtryskowa
- przepustnica
- alternator
- pompa wspomagania
- kolektory
Co do skrzyni, jeżeli chcesz utrzymać niskie spalanie to wymieniaj na skrzynię od 1.4, sam jeżdżę na kombinacji AEX + skrzynia z ALL ale spalanie w mieście skoczyło o 1,5 litra. Chyba, że chcesz zapier**lać to polecam
Co do przełożeń to niech Cię kolega Maciek nie straszy przy 3000rpm na 5 biegu jedzie się około 82-84kmph.
W razie pytań pisz bo nie wiem co Ci więcej powiedzieć.
Natomiast polecam opcję kolegi wyżej zdrowe AEE to już zapas mocy w tej budzie w porównaniu do 50 KM
