[6N2] Czerwona kontrolka oleju a potem zgon

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

[quote=""marrkus85""]Szopal głowica a raczej wałek i jego podpory w głowicy i pokrywie zaworów są zatarte. Nawet dla laika jest widoczny brak gładzi, rysy i zadziory. Miski olejowej jeszcze nie odkręcałem, żeby zajrzeć do panewek. Chcę wrzucić silnik AEE.
[/quote]
Może samą górę wymienisz jak dół okaże się wporządku? Wiesz, jest duże ryzyko kupując silnik którego nie sprawdzisz... :/

[quote=""marrkus85""]
Masz garaż i masz prąd w nim. Możesz zastosować włącznik czasowy do grzałki. Siadasz silnik nagrzany i jedziesz spokojny. Moja polówka stoi pod chmurką. Musiałbym wsadzić do bagażnika worek drzewa, albo jakiś palnik gazowy i z rana przed odjazdem do pracy rozpalić ognisko pod silnikiem. Trochę dziwnie patrzyliby na mnie przechodnie na ulicy ;)[/quote]

Garaż mam na weekendach jak do domu przyjeżdzam, a tak cały tydzień pod chmurką auto trzymam w mieście :) Więc też się zastanawiam nad jakimś sensownym rozwiązaniem ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”