[6n] migająca kontrolka oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Kolego, a powiedz jeszcze czy słyszysz jakieś dziwne dźwięki podczas kręcenia? Stuki, chrobot, zgrzyt?
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

Kręci normalnie tak jak zawsze , dopiero jak doda sie gazu to kręci trochę inaczej .
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Sprawdź to co Ci wcześniej pisaliśmy - albo oddaj auto do mechanika. Nie jesteśmy wróżkami żeby wiedzieć co się dzieje.
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

Szopal nie proszę Cię o wróżby , jeśli nie miałeś z czymś takim do czynienia to nie musisz w ogóle udzielać się w tym wątku.

P.S. pytasz jakie dźwięki słyszę więc odpisałem.
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Ten inny dźwięk, jest przez to, że przepustnica sie otwiera, i silnik zaciąga powietrze. Jeżeli nie słychać żadnych, stukow, puków, itp, to działaj kolego, i niech polo wraca do jeżdżących ! :)
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

Dzięki Kuba :)
Jutro będzie wszystko wiadome.
Mam nadzieję ze masz rację bo jeśli nie to chyba trzeba się nią bedzie golić bo pochłoneła dużo pracy i pieniędzy i nie będzie sensu więcej w nią wkładać.
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

Przyczyną awarii jest brak ciśnienia na cylindrach .
Miał ktoś z Was taki problem ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

rozumiem że chodzi ci o brak kompresji?
na wszystkich cylindrach?

pierścienie tłokowe lub puszczające zawory
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

tak zgadza się , brak kompresji.
na 1 jest 8.1 na 2 jest 8 na trzecim jest 9.2 i na czwartym 13.1
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Rozrząd sprawdziles czy pokrywa się na znakach? Bo może być to spowodowane przedstawionym rozrządem. Chociaż to mało prawdopodobne, ponieważ ciśnienie zmniejsza się z każdym cylindrem, a nie według kolejności zapłonowej. Zrób jeszcze próbę olejowa, będziesz wiedział czy pierścienie czy uszczelniacze na zaworach. BTW. Według mnie ten silnik powinienem odpalić mimo wszystko. Sprawdź dla pewności rozrząd... Bo coś mi tu nie gra.
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

ok dzięki , jutro sprawdzę rozrząd i napisze co i jak .
K
Krzysiek16V
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:20

Post autor: Krzysiek16V »

jednak nie opłaca się robić , silnik do wymiany .
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”