Poszerzanie nadkoli

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
yakubo1990
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 23 sie 2015, 23:04

Poszerzanie nadkoli

Post autor: yakubo1990 »

Witajcie :)

mam pytanko. Czy ktoś z forum poszerzał lub zaklepywał nadkola w polo 6n?

Po zimie chcę skręcić polo nisko. Felgi mam 16; et35; 7,5J
Oponki mam 195/40/16

Teraz wygląda to tak, ale chce zejść niżej:
Obrazek


Skręciłem jeszcze niżej i już ociera o nadkole:

Obrazek

Macie jakąś metodę na to? :niewiem:
p
paul.walker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 16 cze 2015, 18:13

Post autor: paul.walker »

twarde odboje przod i tyl powinny zalatwic sprawe
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Mały młotek od środka i kloc drewna na zewnątrz, i tak się da zaklepać cały rant nadkola na płasko. Jak chcesz jeszcze wyciągnąć na zewnątrz, to rolka wtedy.
Przykładowo clio kolegi który zaklepywał młotkiem, ale bez podgrzewania, bo i tak do lakierowania:
Obrazek

Jak dobrze lakier ogrzejesz to nie popęka na zgięciu, tylko nie spal przypadkiem.
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""paul.walker""]twarde odboje przod i tyl[/quote]to nic nie da, na zdjęciu widać że opona jest wyżej niż krawędź błotnika. pozostaje Ci pomysł Winiacza:
Obrazek
albo:
Obrazek
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Jestem na tym samym etapie tylko że w budzie 6n2 ;/ Tak nawiasem może jakaś osoba czytająca ten temat posiada taką rolkę prosiłbym o info na pw.
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Tylko trzeba pamiętać że rolkę można na sporo sposobów ustawić, bo można albo sam rant zagiąć, albo go ledwo zrolować za to solidnie błotnik wypchnąć.
Chyba że jest szpachla albo ukryta ruda, to wtedy może być ładna niespodzianka (piszę na podstawie doświadczeń ze skodą znajomego, pierwsze przeciągnięcie i samochód się 2 kilo lżejszy zrobił, tyle tego odpadło)
Ja bym zaczął od rantu na płasko, uprzednio tylko go dobrze umyć, i zabezpieczyć antykorozyjnie.
Awatar użytkownika
yakubo1990
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 23 sie 2015, 23:04

Post autor: yakubo1990 »

Rolownicy nie posiadam, ale myślę, że zaklepanie nadkoli spokojnie wystarczy.
Auto na wiosnę i tak bedzie poprawiane lakierniczo( muszę szukać klapy i nadkole jedno poprawić) to wtedy można spokojnie bedzie podziałać z nadkolami :)

Z ciekawości, ile może kosztować taka rolownica i gdzie takiego czegoś szukać?
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

Ja rollowałem nadkola, świetna sprawa i według mnie jest to wygodniejsze niż klepanie nadkoli, bo (jeśli nadkola są całe bez rdzy i szpachli) nie jest konieczne malowanie :) Co do ceny to w granicy 200-300zł
http://sprzedajemy.pl/rolownica-rolka-d ... g,20250047
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Awatar użytkownika
yakubo1990
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 23 sie 2015, 23:04

Post autor: yakubo1990 »

jedno nadkole mam szpachlowane niestety. Co do reszty to raczej zdrowe. Najwyżej to jedno poprawię i pomaluje się :) ale to jak się cieplej zrobi :crazy:
m
marcin_s
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:00

Post autor: marcin_s »

Ja płaciłem za wypożyczenie rolki 60 zeta.
Jeśli się robi samemu to trzeba do tego doliczyć,tyko koszt jakiegoś zabezpieczenia antykorozyjnego i po sprawie.
Awatar użytkownika
yakubo1990
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 23 sie 2015, 23:04

Post autor: yakubo1990 »

Wybór padł na metodę zaklepania nadkoli do środka. Z przodu miałem błotniki w miarę zdrowe to poszło bardzo fajnie.

Przymiarka felg i jazda próbna musiała być :cool2:
Obrazek




Myślę, że do jazdy na codzień troszkę podniosę ale tak też się da spokojnie toczyć :)

Z tyłu jeszcze nic nie ruszałem, bo tam szpachli troszkę jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pytania dotyczące stylingu”