Polo 86c VAG-R Rally Team

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Polo 86c VAG-R Rally Team

Post autor: nigol_jom »

Z racji tego, już nazbierałem 18 punktów kolekcjonerskich stwierdziłem, że trzeba znaleźć jakiś sposób aby móc poszaleć autem i przy okazji nauczyć się czegoś. Tak powstał pomysł aby zacząć jeździć w KJS... na początek... później MŚ :D Po kilku szalonych pomysłach doszliśmy do porozumienia i wybór padł na VW Polo 86c. Małe, lekkie i spokojnie można 120 kucy pod maskę upchać.

Nasze zabawy z autem będzie można śledzić również na FB

https://www.facebook.com/VAGRRallyTeam/

Tak się zaczyna przygoda...

Marka: VW
Model: Polo 86c
Produkcja: gdzieś 1989 ale Składany wtórnie w 1997
Wersja: Fox
Kolor: Czerwony
Silnik 1,0 ale chwilowo...
Skrzynka biegów: jest 4 biegowa będzie 5...
Imię: na razie brak


Obrazek

Na miejscu okazało się że kolor lekko odbiega od tego w ogłoszeniu...

Obrazek

Było tanie, było blisko, było coupe i najważniejsze, było czerwone! Z 4 cylindrów pracowało 3, z zewnątrz było widać koło zapasowe a opony pełniły tylko funkcje dekoracyjne no i nie było przeglądu... A, byłbym zapomniał, zamiast korka wlewu paliwa była czapka uszatka. Auto stało najpierw 3 lata w stodole a później pół roku w komisie. Cena początkowa 1500 zł a końcowa wyszła mniej niż 50% z tego.

Środek nie zużyty, lekko brudny.

Obrazek

Silnik ledwo chodził...

Obrazek

No i wisienka :D Polo Antyk...

Obrazek
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Bardzo chętnie poobserwuje jakiś temat gdzie nie króluje stance.
Jakie plany co do silnika? Planowane szerokości opon, wzmocnienia budy? Hamulce?

Swoją drogą 86c odważny wybór do sportu, ale chyba nasłuchałem się legend o słabych podłużnicach po prostu :D
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

Motor na pewno poniżej 1400 żeby się łapać w najniższą klasę na KJSach. Pasowałby nam taki spokojny 1,4 16v...

Koło najpewniej coś z 7 i et koło 25 bo najwięcej tego w przystępnych cenach jest. Heble pewnie większe ale jeszcze bez konkretnych planów.

Co do wzmacniania budy i słabych blach to to raczej będzie wyglądać jak polo naciągnięte na klatkę.
Przymiarki koła i zawieszenia...

Obrazek
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

No i taki plan mi się podoba. Nawet bardzo
AFH na krótkiej skrzyni (od ALL chociażby) by pięknie kosił, już AEE zbiera się elegancko.
Skfarek, może skończy się twój monopol na motosport na forum :-D
Awatar użytkownika
garbatymarcin
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 314
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:43
Lokalizacja: KR

Post autor: garbatymarcin »

Od 100 KM wzwyż warto wzmacniać podłużnice. Co do hebli, to mam na zbyciu swapa na tarczę 20mm grubą, jarzma i zaciski, tarcze i klocki musiałbyś sobie kupić. Taka tarcza daje radę, do tego swap tył na tarcze z golfa mk2 (piasta i jarzmo z gofra mk2 gti, zacisk może być z tego samego, bądź golfa mk4, ale tam musisz już rzeźbić zacisk, bo felga 13 cali nie wejdzie) i przewody w oplocie.

Działaj, działaj, jestem ciekaw, co ci z tego wyjdzie :)
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/url], CG9 \'00
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

Projekt ciekawy, fajnie sie zapowiada.
Jak coś mam na sprzedaż całą belkę z tarczami z 1.4 16v afh.
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
Awatar użytkownika
Slejsz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 05 cze 2014, 14:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Slejsz »

Zasiadam w pierwszym rzędzie. Wreszcie konkretny plan na moim zdaniem bardzo dobra bazę na rajdówkę. Śmiga w lubelskim jedno 86c po kjsach, nie powiem bo właściciel robi w nim niezłe czasy :D
Zazdroszczę Wam tych klas do 1400ccm...
'97 6N AFH| '98 6N AFH| '80 Derby 86c | '84 Derby 86c | '77 86
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

Będę tu zaglądał, zapowiada się ciekawie :grin:
powodzenia!
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

Co do hebli to mamy z golfa 3 GTI, na przód 280 a na tył 236, do tego serwo i przewody w oplocie. Do tego tył będzie przerabiany pod hyro ręczny.

Z chęcią bym przygarnął jakąkolwiek szerszą belkę pasującą pod mocowania ale z tego się orientuję nic nie podchodzi.

Podłużnice będą wzmacniane obowiązkowo, a planujemy też zrobić customowe wahacze i przełożyć stabilizator.
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

Na potwierdzenie, kij nam w szprychy! Standardowe spowalniacze zamienimy na coś większego.
Wpadnie Zestaw zaciskow hamulcowych z golfa 3 GTi oraz tarcze o srednicy 280mm pochodzace z Golfa G60 w kombinacji z przewodami w stalowym oplocie, bedzie robic robote!

Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

coś dalej się dzieje??
Awatar użytkownika
nigol_jom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lis 2009, 15:36
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: nigol_jom »

Za zimno w garażu ale powoli zaczynamy znów działać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”