Mam do wymiany pasek rozrządu i rolke Robilem juz cos takiego ale nigdy przy Polówce Na co szczegulnie zwrucić uwage przy wymianie i jak to najsprawniej zrobic? Z gory dzieki POZDRO
Nie wiem jak u Ciebie silnik wygląda ale mogę opisać jak to robiłem u siebie.
1. Ściągamy wszystkie osłony oraz demontujemy filtr powietrza.
2. Musiałem zdjąć koło i dolną osłonę aby dostać się do rolek.
3. Ściągamy pasek klinowy z alternatora i klimy.
4. Zaznaczamy położenie kół paska rozrządu względem korpusu. (To najważniejsze z wymiany paska)
5. Odkręcamy koło paska klinowego.
6. Teraz mamy dostęp do napinacza paska klinowego.
7. Zdejmujemy pasek.
8. Zakładamy nowy tak aby zaznaczone położenia kół paska się zgadzały.
Resztę montujemy w odwrotnej kolejności. Jeżeli robiłeś już coś takiego to wiesz o czym napisałem.
Przy wymianie paska z reguły wymienia się również rolki.
Czas 30 minut.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
tu masz schemat jak ustawic rozrzad.oraz wszystkie znaki jakies sa do tego potrzebane.nic nie muszisz znaczyc tylko patrz na znaki.robota łatwa i przyjemna ale bez podnosnika troche wiecej pracy.czas ,jakas dobra godz jak masz wprawe