[6n2] centralny zamek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
nick
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Lokalizacja: Tichau

Post autor: nick »

Dokładnie tak jak piszesz, chciałem się upewnić czy tak da się zrobić jak poniżej :)
http://www.kampfkeks.com/Technik_Kofferraum.html
k
kam87
Początkujący
Początkujący
Posty: 103
Rejestracja: 05 gru 2010, 13:40
Lokalizacja: Krosno

Post autor: kam87 »

Pany mam problem z centralnym.. Mianowicie zamyka i otwiera normalnie drzwi klape i wlew ale przy otwieraniu pompka sie nie wyłancza tak jakby cały czas pompowała i dopiero po 3-4 min cichnie czy dobrze rozumuje ze gdzieś jest jakas nieszczelność ??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tak jest taka mozliwość
Awatar użytkownika
ciastekj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 30 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: SMI Mikołów
Kontakt:

Post autor: ciastekj »

witam mam pacjenta polo 6n2 GTI i chciałem zamontować ten sterownik i jest masakra :D czytam wszystko i są rożne porady jedni piszą ze do progu się podpiąć inni do bezpieczników inni ze do pompki z centralnego :) jak by mi ktoś mógł pomóc z moim centralnym był bym wdzięczny :) czyli jakiś opis jakie kable i do czego czego nie podpinać :)

tak to wygląda :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""ciastekj""]jedni piszą ze do progu się podpiąć inni do bezpieczników inni ze do pompki z centralnego[/quote]
na jedno wychodzi
najlepiej przy bezpiecznikach (niestety tam ciasno), albo przy pompce w bagażniku, nawet w manualach był kiedyś poradnik jeśli dobrze pamiętam
o progu jeszcze nie słyszałem i to chyba najgorsze miejsce bo trzeba by się grzebać pod dywanem i nie ma gdzie schować "pudełko" centralki, oraz łatwo o jej zamoczenie
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Ja montowałem sterownik kilka dni temu. Umieszczasz go obok pompki centralnego, bo masz łatwy dostęp do wszystkich kabli. Jeśli masz poradnik z różnymi schematami, wybierasz ten ze sterowaniem impulsem plusowym. Ja wspierałem się tym tematem:
http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=14331
Awatar użytkownika
ciastekj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 30 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: SMI Mikołów
Kontakt:

Post autor: ciastekj »

czyli na chłopski rozum czerwony wpinam do pompki tam jest czerwono biały masa to czarny wpinam do masy obok lampy potem mamy na pompce
zamkniecia - bialo/zolty
otwarcia - bialo/zielony

i co z mojego sterownika bx20 wpinac? co dalej? hehe Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ciastekj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 30 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: SMI Mikołów
Kontakt:

Post autor: ciastekj »

Help bo siedzę na placu plus i minus podłączone próbowałem się wpiac do pinu 10 open 7 clouse i nic się nie dzieje z centralnym
Awatar użytkownika
ciastekj
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 30 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: SMI Mikołów
Kontakt:

Post autor: ciastekj »

Ok zrobiłem potem napisze jak
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Ja miałem sterownik innej firmy, ale widzę, że kolory i kolejność kabli się powtarza, więc pewnie to ta sama chińszczyzna. W moim przypadku było tak:
Pomarańczowy - zaślepić
Biały - sygnał zamknięcia do biało-żółtego na pompie
Żółty - masa
Pomarańczowo-czarny - zaślepić
Biało-czarny - sygnał otwarcia do biało-zielonego na pompie
Żółto-czarny - masa
Czerwony (zasilanie) do czerwono-białego na pompie
Czarny - masa.

Mam nadzieję, że pomoże to komuś
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”