Pany mam problem z centralnym.. Mianowicie zamyka i otwiera normalnie drzwi klape i wlew ale przy otwieraniu pompka sie nie wyłancza tak jakby cały czas pompowała i dopiero po 3-4 min cichnie czy dobrze rozumuje ze gdzieś jest jakas nieszczelność ??
witam mam pacjenta polo 6n2 GTI i chciałem zamontować ten sterownik i jest masakra czytam wszystko i są rożne porady jedni piszą ze do progu się podpiąć inni do bezpieczników inni ze do pompki z centralnego jak by mi ktoś mógł pomóc z moim centralnym był bym wdzięczny czyli jakiś opis jakie kable i do czego czego nie podpinać
[quote=""ciastekj""]jedni piszą ze do progu się podpiąć inni do bezpieczników inni ze do pompki z centralnego[/quote]
na jedno wychodzi
najlepiej przy bezpiecznikach (niestety tam ciasno), albo przy pompce w bagażniku, nawet w manualach był kiedyś poradnik jeśli dobrze pamiętam
o progu jeszcze nie słyszałem i to chyba najgorsze miejsce bo trzeba by się grzebać pod dywanem i nie ma gdzie schować "pudełko" centralki, oraz łatwo o jej zamoczenie
Ja montowałem sterownik kilka dni temu. Umieszczasz go obok pompki centralnego, bo masz łatwy dostęp do wszystkich kabli. Jeśli masz poradnik z różnymi schematami, wybierasz ten ze sterowaniem impulsem plusowym. Ja wspierałem się tym tematem: http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=14331
czyli na chłopski rozum czerwony wpinam do pompki tam jest czerwono biały masa to czarny wpinam do masy obok lampy potem mamy na pompce
zamkniecia - bialo/zolty
otwarcia - bialo/zielony
i co z mojego sterownika bx20 wpinac? co dalej? hehe
Ja miałem sterownik innej firmy, ale widzę, że kolory i kolejność kabli się powtarza, więc pewnie to ta sama chińszczyzna. W moim przypadku było tak:
Pomarańczowy - zaślepić
Biały - sygnał zamknięcia do biało-żółtego na pompie
Żółty - masa
Pomarańczowo-czarny - zaślepić
Biało-czarny - sygnał otwarcia do biało-zielonego na pompie
Żółto-czarny - masa
Czerwony (zasilanie) do czerwono-białego na pompie
Czarny - masa.