[86c2f] licznik z G40 do AAU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

T
Tomm
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 28 lut 2014, 17:28
Lokalizacja: Warszawa

[86c2f] licznik z G40 do AAU

Post autor: Tomm »

Witam. Dzisiaj przekladalem licznik.
Moze najpierw opisze co i jak.

Swap silnika z AAU na PY

Po przełożeniu licznika zaczęły mrygać diody od oleju i od poziomu płynu w zbiorniczku wyrownawczym.

Jak się domyslam, dioda od plynu w zbiorniczku mryga ponieważ narazie zalozony zbiorniczek mam bez czyjnika. No i ok , niech mryga.

Ale dioda od oleju? Tu mam dylemat.

No i nagle klapa po calosci.
Usluszalem tylko "pstryk" (gdzieś w komorze silnika) i teraz jak przekrecam kluczyk w stacyjce to wszystkie kontrolki gasną razem z zegarkiem, a jak puszczem kluczyk to wszystko wraca do "normy" (zegarek dziala, kontrolki mrygaja).
Aby bylo jasne silnik nie odpala.

Prosze pomocyyyyyy.....
Spoko luz.......
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

co do licznika viewtopic.php?f=172&t=59024.
Co to cyka ? rozrusznik ? do rozrusznika powinny iść 2 kable, jeden z " + " z klemy i jeśli nie jest podłączony i gdzieś dotyka to robi się zwarcie...
T
Tomm
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 28 lut 2014, 17:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tomm »

To nie cyka.
To cos zrobiło raz "pstryk" i silnik nie odpala.
Przed zmiana licznika i przed "pstryk" bylo wszystko spoko. Silnik po swapie odpalał, polo jeździło.
Spoko luz.......
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”