[86c] Silnikim 1.0 z lpg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

[86c] Silnikim 1.0 z lpg

Post autor: patrycju5z »

Witam,
Używam Polo od 6lat, poprzedni wlasciciel zalozyl instalacje gazowa i w związku z tym w silniku mam dziwne patenty - przynajmniej tak mi sie wydaje.

1.Pierwsza sprawa:
https://www.dropbox.com/s/0etrgmiuxcuvj ... 3.png?dl=0
Zablokowany dolot powietrza na tej patelnii nad gaźnikiem. Kiedy otworzę to auto nie jezdzic na gazie
Czy to normalne?

2. Druga sprawa
https://www.dropbox.com/s/r0mjndkvfqa43 ... 1.png?dl=0
Srebrna rura wychodząca nie jest połączona właśnie z tą pierwszą sprawą, w sumie to jest otwarta. Jakby jej nie bylo to też samochod jeżdziłby normalnie.


Czy ktos moze zrobic zdjecie swojego silnika 1.0 z gazem aby porównać?
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ta srebrna rura to dolot ciepłego powietrza z nad kolektora wydechowego do tego zaślepionego otworu z pierwszego zdjęcia

po drugie widać że jedno z podciśnień sobie dynda zapewne to które otwiera klapkę na dolot powietrza z tej zaślepionej rury
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Tak, kilka przewodów podciśnienia sobie dynda - nie są podłączone, ale to akuart wina ostatanich dni. Auto stało prawie rok nieruszane i chyba same wypadły - teraz w sumie nie wiem do czego one są :D

Auto zostanie pomału przywrócone do stanu używalności, dlatego dość ważne są dla mnie te elementy silnika.

Ten zaślepiony otwór z pierwszego zdjęcia nie jest ruchomy, przypuszam że podciśnienie nie jest wstanie go otworzyć. Po prostu wsadzona taka przykrywka.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zawór jest w tym elemencie z grzybkiem.... jest tam klapka która w zalezności od temp sinka kieruje powietrze z rurki za lampą albo z nad kolektora
l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

Post autor: lima22 »

W moim polo 86c 1.0 z lpg też mam zaślepioną.Ściągnięcie zaślepki powoduje gaśnięcie auta przy hamowaniu,klapkę mam zblokowaną w pozycji "otwarta" a wężyki podciśnienia idące spod patelni zaślepione. Auto śmiga.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wspaniali spece od lpg szaleją... klapki zblokowane, podciśnienia zaślepione... cytryn i gumiak bili by pokłony za druciarstwo tych specjalistów
l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

Post autor: lima22 »

Może czasem "spece " od lpg mają trochę racji.Brak rury od kolektora do filtra-gaz nie lubi ciepła,brak zaślepienia- problem gaśnięcia przy hamowaniu ,jeżeli jest zaślepienie to co da działająca klapka? tylko problemy,zaślepienie podciśnienia racjonalne -nie działająca klapka. Tak miałem jak kupiłem auto,chciałem być mądrzęjszy i doprowadziłem wszystko do stanu oryginalnego.
Skutek wydane 80 zł na regulacje u 3 gazowników i auto żle chodziło-powrót do poprzedniego stanu bajka.Wszystko robione na instalacji z nowym parownikiem,nowym elektrozaworem,nowe przewody i nowa butla.Pierwsza gen lpg nie jest ideałem a dostrojenie jej do gażnika wymaga czasem patentów.
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Masz rację, dziwne patenty są instalacje I generacji. Jak jeździ to nie warto dotykać :-)
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”