86c2f 1.3 GT roxorek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

86c2f 1.3 GT roxorek

Post autor: roxorek »

Model: 86C2F GT
Rok produkcji: 1991
Silnik: 1272 ccm benzyna pełny wtrysk
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Moc: 75KM/55kW
Zawieszenie: MTS 60/40
Hamulce: seria
Koła: Jak na razie stalowe koła, lecz mam nadzieję że na przyszły miesiąc wpadną felgi :)
Nadwozie: Coupe
Kolor: Czerwony
Wnętrze: GT
Audio: Radio Sony X-plod, głośniki podszybie: magnat, półka tylna JBL

Auto sprowadzone w 2004 roku.

Poniżej prezentuje kilka zdjęć, na stalówkach jest to najaktualniejsze zdjęcie :)

Obrazek

Zdjęcie spod maski:

Obrazek

A tu zdjęcie środka:

Obrazek


w tym tygodniu zrobię nowe dokładniejsze zdjęcia :)
Obrazek
r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: roxorek »

Nowe koło, nie jest takie jakie planowałem, ale wygląda lepiej niż na stali...
W przyszłości wpadnie pewnie coś lepszego :)

Obrazek
Obrazek
e
erni_vw
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 12:31

Post autor: erni_vw »

Dokladka mi sie nie podoba poza tym bardzo fajna baza na ciekawe auto.

Jak Ci sie jezdzi ba mts? Masz same sprezyny czy amory tez?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Coś mi znajomo wygląda :grin: już na forum kiedyś widziałem się zdaje.
Auto fajne wiele mu nie trzeba, kolor git, wersja budy dobra, motor czuły i kapryśny ale jak się zna stan i dba to daje trochę frajdy :butcher:
Powodzenia :good:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: roxorek »

No jak kto woli, mi się tam podoba dokładka :)
Hm, przód twardy fajny jest, lecz tył miękki strasznie.
Najprawdopodobniej będę kupować spręż 80/60, ale tylko po to by na tył wsadzić -60 :)

Hm, no może gdzieś tutaj być to polo pokazane :)
Obrazek
Awatar użytkownika
garbatymarcin
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 314
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:43
Lokalizacja: KR

Post autor: garbatymarcin »

Wątpię, żebyś dorwał nowe sprężyny w tym setupie, nawet jeśli jest opisane jako -80/-60. to w praktyce auto siada -60/-40. więc efekt prawie żaden. Jak tył masz za miękki, polecam zakup gwintu z Golfa mk1, siada plug n play, jest zdaje się nieco krótszy od dedykowanego do polo, ale spełnia swoją funkcję. Ta-Tesco to producent, którego powinieneś omijać, podobno jest słaby jakościowo, choć niektórzy sobie chwalą. Widać zależy od tego, jaki dzień mieli pracownicy fabryki.
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/url], CG9 \'00
e
erni_vw
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 12:31

Post autor: erni_vw »

jeśli chodzi o jakość TA to ja osobiście 6 lat jeździłem na takim gwincie w Golfie na meeega glebie i poza tym że regularnie zapiekały się nakrętki to złego słowa nie mogę powiedzieć, a auto naprawdę leżało.
Teraz mam w Passacie również gwint TA i też nie mogę narzekać, szkoda że do 86C2F cena jest zaporowa :/
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""garbatymarcin""]niektórzy sobie chwalą[/quote]
ci którym zależy na niskiej cenie, bo i tak auto siądzie na odboju
do jazdy to się nie nadaje
Awatar użytkownika
garbatymarcin
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 314
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:43
Lokalizacja: KR

Post autor: garbatymarcin »

MTS jest nieco lepszy, a wcale nie jest jakośspecjalnie droższy. Wyższej klasy gwinty mają już jedynkę z przodu tego, co mają tańsze gwinty.
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/url], CG9 \'00
r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: roxorek »

Gdyby zarobki w Polsce były nieco większe to mógł bym sobie pozwolić na gwint KW. Na Ebay kosztuje nieco ponad 4000 :P
Jak na razie zostaje jeszcze przy tym -60/-40 nie jest źle, ale w przyszłości będę polować na Bilsteina -60/-50.
Na pewno będzie się sprawował lepiej niż obecny MTS :)

Najważniejsze to teraz kupić lepsze oponki. Jakieś 175/50 lub 185/50 :)
Obrazek
r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: roxorek »

garbatymarcin - Czy ten gwint http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 51099.html ew. http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 01628.html będzie pasować?
Bo coś wspomniałeś ostatnio że z mk1 będzie pasować.

Czy ktoś już montował taki gwint?
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tylko z tył z golfa 1 pasuje... no prawie bo trzeba dać od góry coś gumowego żeby nie tłukło
r
roxorek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: roxorek »

Znalazłem na eBay'u sprężyny obniżające -70mm także myślę że z tego skorzystam.
Cena nieco ponad 500 zł z przesyłką. Jak kupię, założę zdam na pewno relację :)
Obrazek
f
franz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 13 sie 2014, 15:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: franz »

Nietypowe obniżenie, co to za firma?
i jakie amorki do tego planujesz?
Obrazek
Ślesin 2015 (86C Coupe Fox LA5Y) - 2 miejsce - najniższe 86C/2F
Ślesin 2016
Ślesin 2017 (86C Coupe Fox LY3D ABU)
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Ale same sprężyny czy cały kit ? samych sprężyn nie masz po co zakładać co seryjnych amorów bo zaraz się wyleją ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”