[quote=""chalabala""] jakie dokładne silniki podejdą - na pewno z 6N 1.7 SDI AKU podobnie z lupo?[/quote]
Tak, AKU i AHG z Lupo i 6N spokojnie. Równie dobrze możesz zapodać AEFa, tylko do niego prawdopodobnie musiałbyś dokupić osprzęt.
W 6N2 z tego, co wiem, też były AKU na początku produkcji.
A teraz coś dla ludków, którzy planują swap z 1,4 bądź 1,6 8V na 1,4 16V 101KM o oznaczeniu AFH.
Jeżeli do silnika nie macie wiązki, nic straconego

Da się to ogarnąć na wiązce z motoru 8V, ale trzeba ją zmodyfikować. Przedłużenia wymagają kable od kilku wtyczek (samych czujników itp jest tyle samo, ile w 8V, ale są inaczej umiejscowione). To jedna rzecz. A druga to taka, że nawet, jak silnik macie z polifta, a auto przedliftowe (albo i na odwrót), da się to ogarnąć. Będzie to jednak wymagać rzeźby wtyczek końcowych w wiązkach, żeby nie trzeba było drzeć całej instalacji samochodu. Moje 6N to przedlift, a silnik pochodził z polifta. Darcie całej wiązki (a co za tym idzie deski rozdzielczej) itp mogłoby zająć cały dzień, żeby później wszystko dobrze podpiąć. Zamiast tego zdecydowaliśmy, że przerobimy wtyczki, co zajęło raptem 2-3h. W polifcie wiązka silnika ma 3 wtyczki podobne do tych, które znajdują się przy lampach (tylko z inną ilością pinów). Przedlift natomiast ma jedną, okrągłą wtyczkę (Podobną, jak ta od wiązki drzwi). My posprawdzaliśmy miernikiem, które kable odpowiadają za co w obu wiązkach i dzięki temu udało się nam przerobić wtyczkę tak, aby wszystko pasowało.