[6n] amortyzator wylal po uderzeniu w kraweznik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote=""whoshotya""]Swoja droga gdzie można zregenerować alumy?!jest w ogóle taka opcja?!i jaka cena takiej usługi za szt?![/quote]


Jeśli chodzi o renowację felg aluminiowych to polecam firmę z Warszawy przy ulicy instalatorów 5. Tu masz link do nich: www.renowacjafelg.pl
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

z siedlc do wawy trochę daleko...bliżej siebie też znajdzie na pewno jak tylko skorzysta z google.pl
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote=""Marcin86c""]z siedlc do wawy trochę daleko...bliżej siebie też znajdzie na pewno jak tylko skorzysta z google.pl[/quote]



Mają też opcję wysyłkową, polecam, bo profi robota. ;)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

to i tak opcja na zimę jak zarzucę stalówki:) podejrzewam ze skorzystam z tej strony właśnie:) dzięki.

przyszedł gwint dziś:) co ciekawe ma odboje już a ten mój raczej nie miał i pewnie stąd to dobijanie do nadkola:/ teraz zamontuje z odbojem. Mam pytanie czy muszą być jakieś pieczątki do gwarancji przy montażu?!bo zamierzam to zrobić u "zaufanego":) mechanika który niestety zajmuje się tym tylko po pracy.
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

podbijam..hallo..
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""whoshotya""]Mam pytanie czy muszą być jakieś pieczątki do gwarancji przy montażu?!bo zamierzam to zrobić u "zaufanego":) mechanika który niestety zajmuje się tym tylko po pracy.[/quote]
podejrzewam ze tak, ale przeczytaj warunki gwarancji

[quote=""whoshotya""]co ciekawe ma odboje już a ten mój raczej nie miał i pewnie stąd to dobijanie do nadkola:/[/quote]
odbój i osłona zawsze musi być
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

a jaka w ogóle jest wytrzymałość tych odboji?!po ilu dobiciach to odpada czy coś?:) skoro muszą być a u mnie nie było po kupnie to musiały odpaść:)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

dlaczego miało by odpaść?
Awatar użytkownika
rybatychy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2014, 22:00
Lokalizacja: Tychy

Post autor: rybatychy »

Pewnie ktoś nie dał żeby niżej siadło


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ktoś nie dał bo w zestawie nie było....
mam odbój i jakoś mogę skręcić tyle że półoś oprze się podłożnice...

odbój sam nie wypadnie i nie ma żywotności określonej w tym ile razy może dobić
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

Git. Wszystko rozumiem juz. Nowy gwint zamontowany i jest to tuningArt. Co dziwne mechanik stwierdzil ze jest inny bo ten ma dwie regulacje a ten co wymontowal tylko jedna. Wiecie jaki moze byc ten z jedna regulacja na niebieskich sprezynach?i czym to sie rozni?od czego jest druga regulacja w tym tuningArt?

co do skrzywienia kierownicy to jest juz prawie na prosto. Mechanik stwierdzil ze zbieznosc pomoze. A kierownica byla skrzywiona bo jeden amortyzator sie wykrzywil po uderzeniu i wylal.

troche skrzypi z tylu. Czy Wd 40 pomoze na to?moze cos innego?!

jesli chodzi o jazde to na tym gwincie jest calkiem inaczej ale jeszcze za bardzo sie na ten temat nie wypowiem bo jesxcze nie mialem okazji tego dobrze sprawdzic.

a i chyba bede sprzedawal ten wymontowany gwint wiec jakby ktos chcial to pisac:)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ten poprzdedni to prawdopodobnie też tuningart
od jakiegoś roku mają dwie regulacje, jedną pod sprężyną, a druga niżej
nie oglądałeś co kupiłeś? :P
http://prntscr.com/8al8wa
czerwona strzałka - standardowa regulacja
zielona strzałka - druga regulacja, aby zejść jeszcze niżej, co w polo i tak wymaga wycinania podłużnicy

[quote=""whoshotya""]troche skrzypi z tylu. Czy Wd 40 pomoze na to?moze cos innego?![/quote]
ale co skrzypi?

[quote=""whoshotya""]a i chyba bede sprzedawal ten wymontowany gwint wiec jakby ktos chcial to pisac:)
[/quote]
krzywego gwintu nikt nie kupi, chyba że na części dla samych sprężyn
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

co skrzypi? hmmm no właśnie nie wiem ale obstawiam ze te gumy na amortyzatorze:)

nie chodzi o sprzedawanie krzywego gwintu:) masz racje na części! a części 3z4 są sprawne:) 2 miesiące temu miały jeszcze na szarpakach po 74%

Nowe oglądałem i zauważyłem dwie regulacje ale myślałem ze i ten stary ma dwie:)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

przede wszystkim trzeba by wiedzieć co skrzypi dokładnie ;)
i mam nadzieje że nie myślisz o wd40 penetrującym
Awatar użytkownika
whoshotya
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2015, 19:55
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: whoshotya »

Właśnie o to chodzi ze nie jestem pewny co, ale skrzypi na nierównej drodze więc wydaje się ze to coś na amortyzatorze:) ale żadnym znawcą nie jestem;) chociaż jak się buja samochodem na postoju to chyba nie skrzypi hmm?sam nie wiem i będę musiał to sprawdzić bo to chyba robi różnice?!

druga sprawa to taka ze prawie na każdym policjancie zahaczam katalizatorem i jest to dość denerwujące:) zastanawiam się czy go nie wyciąć?!dużo na tym stracę?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”