Polówka gaśnie po 200 metrach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Polówka gaśnie po 200 metrach

Post autor: eddypirka »

Witam Wszystkich :)

Od miesiąca mam problem z polówką, a mianowicie po odpaleniu silnika(tylko i wyłącznie na zimnym silniku, na zagrzanym nigdy nie gaśnie) i przejeździe około 200 metrów(dojazd do rondka, redukcja biegu) samochód gaśnie.. Praktycznie w tym samym miejscu zawsze :/ Po następnym odpaleniu mogę już śmiało jechać- nigdy nie zgasł drugi raz pod rząd.Wiecie może co jest przyczyną, bądź przypuszczacie co to mogłoby być? Jestem absolutnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę, wiec mało pomogę :P Zaczyna mnie to już ostro drażnić i prowadzi do niebezpiecznych sytuacji :(

Pozdrawiam :)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Może zmień trase nie jedż do rondka :grin:
Mnie to wygląda na czujnik temperatury nie piszesz jak z obrotami na zimnym i ciepłym.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

mam ten samo problem w manualu. tylko ja mam jakies 75 metrow. majster mi dzisiaj mowil jak odbieralem z naprawy wspomagania ze gasnie i ma niskie obroty bo ssanie automatycznie nie dziala. jakis czujnik albo wina wtrysku. bo jak sie zagrzeje to juz tes nie gasnie:P redukcja albo sprzeglo i gasnie. obroty trzyma okolo 900... nie przekracza 1000... nauczylem sie jezdzic ze jak zwalniam to od razu 1 i bez sprzegla zeby nie zgasl:P jesli czujnik to groszowa sprawa. ale ja ze swoim jeszcze nie bylem na komputerze...i narazie sie nie wybeiram:P
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Post autor: eddypirka »

[quote=""Dziadek13""]Może zmień trase nie jedż do rondka :grin:
Mnie to wygląda na czujnik temperatury nie piszesz jak z obrotami na zimnym i ciepłym.[/quote]

Z obrotami wydaje mi sie, że wszystko ok- nie falują i oscylują w granicy 900 obrotów.
Czy operacja na Wag'u stwierdzi co jest nie tak?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Najlepiej podmienić czujnik temperatury 25 zł ważny kolor!!,czujnik ma już stały opór i komp go widzi jako ciepły silnik choć jest zimny tak myśle.
Obrazek

Obrazek

Troche płynu ci zleci trza będzie dolać.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

no u mnie jest zolty pierscien tzn ten sam czujnik co na zdjeciu...jak go wyjac? i jaki plyn pocieknie?:P sorry za pytania jestem poczatkujacy;P
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Jak będziesz podmieniał czujnik to poleci ci płyn chłodzenia trza to w miare szybko zrobić i na zimnym żeby rąk nie poparzyć.
e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Post autor: eddypirka »

[quote=""Dziadek13""]Jak będziesz podmieniał czujnik to poleci ci płyn chłodzenia trza to w miare szybko zrobić i na zimnym żeby rąk nie poparzyć.[/quote]
Zakupiłem czujnik, u mnie jest niebieski :P
Jutro rano podmienie i zobaczymy czy to jest to- dam znać :)

btw za czujnik dałem 70 zł... :cool2:

-- Czw Wrz 17, 2009 12:42 pm --

Jeszcze takie strasznie noobowskie pytanie :D Mam go wyciągnąć czy wykręcić :) :) ?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Tam masz taką zawleczke i pociągasz ją do góry jest w kształcie podkowy wtedy pociągasz czujnik, podstaw coś pod ten otwór żeby ci płyn nie polał silnika można go potem dolać.
Dobrze załóż ten oring co by ci nie kapało,w nie orginalnym zakłada sie go z przodu czujnika.
Coś takiego

Obrazek
e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Post autor: eddypirka »

Dzieki wpadłem jakoś na to, choć nie było łatwo heh.
Wymieniłem ten czujnik, ale coś chyba jest nie halo, bo po dolaniu płynu i załaczeniu silnika(chodził około 10 minut) nic się nie dzieje- nie wzrasta temperatura cieczy na wskaźniku w samochodzie :(
Coś zrobiłem nie tak? Czy czujnik nie ten.. Też mi dali niebieski tylko że troche inaczej wyglądał łebek :D
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Post autor: eddypirka »

No niestety nie działa, przecież nie da sie go wsadzić inaczej- przewody też pasują tylko z jednej strony bo są w plastykach żłobienia... Teraz troche się boje jechać samochodem, bo wiatrak nie działa :( Nie chce zeby stanął gdzieś na drodze, a do tego sklepu mam 10 km po mieście:D
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Wiatrak ma swój czujnik w chłodnicy więc sie nie martw.Mieszkam w Mysłowicach w edpolu koło giełdy są tańsze,w Katowicach w autoelemencie koło cerfura też.Na pewno był orginalny niebieski czujnik w tym polo ? jaki silnik masz w tym autku ? np 6N 1.4 8V AKV.
e
eddypirka
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lis 2008, 7:23
Lokalizacja: Katowice

Post autor: eddypirka »

Ehh teraz nie pamiętam, jest napisane pod maską- ale za ciemno by tam iść teraz. Na pewno nie AKV, a oring jest niebieski, przeciety łatwo go zdjąć. U góry na łebku w tym starym był jeszcze gumowy oring- to go przełożyłem na nowy. Zobacze czy jutro zadziała ten stary, wcześniej działał. Jak będzie biegał to jade z tym nowym na wymiane...
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

AKV to tylko na przykład był a typ pisze na obudowie paska rozrządu.To odłącz ten stary czujnik jak pojedziesz na wymiane sprawdzisz czy gaśnie bez czujnika na prube.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”