Witam.
- VW Polo 6N1 1,0 (AER-pełen wtrysk) 98r (po małym liftingu) z ABS.
- Proszę o informacje jaki wpływ mają kręcące się koła z obrotami silnika na biegu jałowym.
Silnik prawidłowo nagrzany, obroty biegu jałowego ok.850 obr/min,
jednak jak tylko samochód jest w ruchu (kręcą się koła) bez znaczenia z jaką prędkością,
to obroty biegu jałowego utrzymują się lub podnoszą się do ok.2000 obr/min.
dopiero po całkowitym zatrzymaniu pojazdu (koła nie kręcą się) obroty spadną do ok.850 obr/min.
Przy kołach są tylko czujniki ABS (sprawne), jest jeszcze na skrzyni biegów czujnik szybkościomierza (licznik pokazuje prędkość i przejechaną odległość).
Przeczytałem sporo informacji o obrotach biegu jałowego silnika, jednak nie znalazłem odpowiedzi
na pytanie co mają wspólnego koła z obrotami silnika na biegu jałowym (chodzi o Polo 6N1).
Pozdrawiam.