[6n2] centralny zamek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Lukasz0896
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 27 paź 2014, 9:23

[6n2] centralny zamek

Post autor: Lukasz0896 »

Witam. W polo mam dokładany centralny zamek i jak go kupiłem to było wszystko ok zamykały się i prawe i lewe drzwi. Po jakimś czasie zamykały się lewe (tzn. od kierowcy) teraz się tylko zamykają lewe a już nie otwierają sie ;/ czy trzeba rozbierać boczek ? i dodam jeszcze że w drzwiach nie działają zamki z kluczyka znaczy w prawych da się zamknąć ale nie da się już odtworzyć ;/
Awatar użytkownika
mikki68
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 26 lip 2012, 20:15
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: mikki68 »

Pytanie czy nie wysiada ci pompka podciśnieniowa (jest w bagażniku za prawą lampą) to ona steruje siłownikami w drzwiach.
Sprawdź ją :)
Moja srebrna strzała
na podtlenku LPG :)
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

[quote=""mikki68""]Pytanie czy nie wysiada ci pompka podciśnieniowa (jest w bagażniku za prawą lampą) to ona steruje siłownikami w drzwiach.
Sprawdź ją :)[/quote]
centralka dokładana także nie ma pompki :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
mikki68
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 26 lip 2012, 20:15
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: mikki68 »

Rozumiem (umkło mi "dokładany")
Miałem dokładaną w poprzednim autku i też miałem raz problem (jeśli masz podobną - siłowniki elektromagnetyczne)
Lekko się obluzowały śrubki mocujące te cięgna (druty) i już źle pracowało.
No niestety boczek trzeba będzie zdjąć bo w końcu nie dostaniesz się do auta :)
Co do zamka na kluczyk jeśli kluczem da się obracać to może go trzymać właśnie cięgło od siłownika, możliwe też że ukruszyło się "wiosełko" w zamku (koszt 8-10zł.) lecz do wymiany musisz zdjąć klamkę.
:)
Moja srebrna strzała
na podtlenku LPG :)
Awatar użytkownika
Lukasz0896
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 27 paź 2014, 9:23

Post autor: Lukasz0896 »

dzięki, jutro będę coś tam dłubał.
Awatar użytkownika
Lukasz0896
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 27 paź 2014, 9:23

Post autor: Lukasz0896 »

Byłem u elektromechanika i źle ustawione siłowniki i wszystko gra :)
g
grabson88
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 04 kwie 2015, 16:23

Post autor: grabson88 »

Przyłącze się.

polo 3 1997rok. 5drzwi wersja xxl

Centralny zamek:

Drzwi zamykane tylko i wyłącznie z kluczyka, przekręcając kluczyk, załącza się pompa (ta w bagażniku)
Rygle, nie reagują.
Ani się nie otwiera, ani zamyka. Tylko wyje.
Aktualnie odłączyłem centralke (tą w bagażniku) by nie spalić.

CO zrobić help me.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

układ jest pneumatyczny więc jeżeli pompka wyje a zamki nie działają gdzieś w głównym przewodzie musi być spora nieszczelność
k
kabar
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 19 paź 2011, 12:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar »

Potrzebuję zdjęcia elektroniki od pompki centralnego zamka. Szukałem na forum ale wszystkie zdjęcia były wrzucone na imageshack i przepadły.

U mnie wypaliło ścieżkę a do tego spalił się rezystor i nie jestem w stanie odczytać jego wartości.

Jakby ktoś miał zdjęcia płytki od strony elementów to byłbym wdzięczny.
k
kabar
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 19 paź 2011, 12:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar »

Temat nieaktualny - elektronika naprawiona i działa ;) Koszt 5 zł.
Awatar użytkownika
qoocam
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:09
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: qoocam »

Odświeżam :)
W moim 6n2 mam zainstalowany fabryczny centralny zamek pneumatyczny. Chcę dołożyć mu sterowanie z pilota. Na alledrogo znalazłem ciekawą (chińską) propozycję z kompletem surowych kluczyków. Gdyby udało się to zainstalować byłoby nieźle...
Poproszę o manual, jak się zabrać do instalacji, gdzie wpinać się w oryginalną wiązkę.
Thank you from the mountain ;)
Awatar użytkownika
rybatychy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2014, 22:00
Lokalizacja: Tychy

Post autor: rybatychy »

We wiazke najlepiej wpiąć sie przy samym kompresorze podłączenie nie jest jakies bardzo trudne wystarczy masa,plus,sygnał do sterownika kompresorem oraz opcjonalnie migacze
Wszystko znajduje sie z tyłu
Masę bierzemy z nadwozia (brązowy kabel)
Plus z zasilania kompresora (plus stały na wiązce auta czerwony kabel)
Sygnał kompresora (nie znam koloru kabla ale na 100% bedzie to któryś z kabli we wtyczce do kompresora )
Migacze bierzemy z wiązki tylnich lamp (tez nie znam koloru ale bez problemu da sie to zlokalizować )

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

na forum w odpowiednim dziale jest manual instalacji centralnego zamka z pilota do fabrycznej pompki...wystarczy poszukać

PS słowo klucz do znalezienia działu znajduje się w tym poście
Awatar użytkownika
nick
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Lokalizacja: Tichau

Post autor: nick »

Pytanie: czy w 6N2 jest możliwość zamontowania siłownika centralnego zamka w klapie bagażnika, aby otwierał on zamknięty zamek? (centralny nieoryginalny dokładny)
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, 22:39 przez nick, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""nick""]Pytanie: czy w 6N2 jest możliwość zamontowania siłownika centralnego zamka w klapie bagażnika, aby otwierał on zamknięty zamek? (centralny nie oryginalny dokładny)[/quote]
Tak ;)
Zapewne otwieranie klapy z pilota chcesz zrobić :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”