przepustnica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

przepustnica

Post autor: kwinto »

Witam
postanowiłem dzisiaj wyczyścić przepustnicę (silnik 1.6 AEE) i się porobiło. Obroty spadły na 600, adaptacja się nie wykonuje, pojawia się błąd 00282, a po prubie adaptacji jeszcze 01087. O co chodzi ? Dodam że chyba za pierwszym razem słyszałem jak się otwiera, na wolnych widać że przepustnica lekko zmienia położenie, a więc silnik ją obraca

pozdrawiam
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czyli
Coś z silniczkiem krokowym.
Nie przeprowadzono adaptacji przepustnicy.
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... de&p=56276
http://klubseata.pl/forum/https://forum.vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4
http://coolchip.co.funpic.de/cc2/index. ... sselklappe
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Kody błędów
http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-2538.html

Temperatura co najmniej 80 stopni
Nie moze byc zadnych bledow!!! wykasować!!!
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! linka gazu lużna!
01-silnik
04-nastawy podstawowe
098-kanał
-zatwierdzić-
zespól przepustnicy wykona ruchy przepustnicy
jak sobie złapie odpowiednią wartość porwierdzi że OK
06-zakończenie komunikacji

Próbuj różnymi programami do vw jedne chodzą inne nie.
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

dodam jeszcze że przy błędzie 00282 pod spodem pisało 36-00 (otwarty obwód). może jakieś styki nie kontaktują ?

-- Śro Wrz 16, 2009 7:33 pm --

dodam jeszcze że przy błędzie 00282 pod spodem pisało 36-00 (otwarty obwód). może jakieś styki nie kontaktują ?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Sprawdż obwód zasilania silniczka krokowego wtyk.
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

1.6 AEE czyli sterownik magneti marelli
, adaptacja przepustnicy jest na kanale 001 a nie z 098.
jak by co to mam przepustnice do AEE.
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

dzisiaj po 10km obroty wzrosły do 1000 -1100, odczyt vag pokazał błąd 00282 36-10, po skasowaniu adaptacja nie powiodła się a obroty spadły na 600 i gaśnie na luzie.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Masz gdzieś lużne styki przerwa ci sie robi podczas jazdy,A jak zrobiłeś adaptacje tak myśle bo piszesz po 10 km znowu problem było dobrze ?.Może styki na kompie są zaśniedziałe odłącz aku wyjmij wtyk i wyczyść wtyki i tak aż do silniczka krokowego.
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

masz może rozpiske pinów przepustnicy ? sprawdziłbym przynajmniej czy nie ma przerwy w niej
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

kwinto, jeśli masz nadal z tym problem, równie dobrze możesz "chwilowo" odpiąć wtyczkę a obroty wyregulować sobie na lince - jest tam taka blaszka przy przepustnicy, która daje tą możliwość ;P Tyle, że to raczej nie jest rozwiązanie na stałe :grin:
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

niestety problem jest nadal. mechanicy twierdzą że wymiana przepustnicy konieczna. Spróbuje jeszcze porozbierać co się da i wyczyścić, może to elektryka nawala bo komp pokazuje że raz otwarty obwód od silnika a czasami że ok, później błąd czujnika biegu jałowego. A jak się nie uda to chyba z tą linką zrobię.

-- Pon Wrz 21, 2009 3:03 pm --

niestety problem jest nadal. mechanicy twierdzą że wymiana przepustnicy konieczna. Spróbuje jeszcze porozbierać co się da i wyczyścić, może to elektryka nawala bo komp pokazuje że raz otwarty obwód od silnika a czasami że ok, później błąd czujnika biegu jałowego. A jak się nie uda to chyba z tą linką zrobię.
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

daj adres wyślę ci przepustnice to sprawdzisz czy to jej wina czy może coś innego.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

moze byc zla adaptacja wykonana, u mnie sie sama zaadoptowała po ok 100 kilometrach jak zmieniałem silnik.mozesz jeszcze odkrecici silniczek krokowy i sprobowac wyczyscuic u mnie pomogło,niekiedy sie zdarza ze przepustnicy nie uda sie zadoptowac wtedy wymiana :(
ostatnio na elektrodzie czytałem podobne rzeczy w golfie 3 z 1,4 pod maska
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”