nie no aż takich smrodów wielkich to nie ma po wywaleniu, fakt faktem, że inny zapach spalin no ale nie porównywałbym polo do batmana gdzie silnik 1,5 spalał kilkanaście litrów na 100 km polo spala połowę mniej i nie jest aż tak źle,
jeśli jest w aucie coś co już nie działa to po co to trzymać? po przebiegach ponad 200 tyś to czasami katalizator potrafi nieźle blokować spaliny,
http://www.motofakty.pl/artykul/zatkany ... zator.html
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Co-zro ... 239,1.html
zużyty katalizator można oddać do skupu i skupują średnio za 100 zł za 1 kg monolitu katalizatora, ja za swój dostałem 91 zł
najważniejsze aby przejść przegląd bo czasem może być z tym problem.
Co do jazdy bez katalizatora to silnik może troszeczkę lepiej oddycha, ale nie ma co się spodziewać cudów bo ich nie będzie, to samo tyczy się jakiejkolwiek ingerencji w dolot czy inne bajerki najwyżej co możemy zrobić to pogorszyć osiągi a nie polepszyć wiem z doświadczenia :blush2: :banghead: , nie ma sensu jechać na hamownię by to sprawdzać, bo za cenę hamowni byłaby skrzynka piwa lub 2 flaszki i zakąska :blush2:

lub jak kto woli dobry posiłek w restauracji :scratch: