kultowa, nie szybka, tylko kultowa

brzmi jak marzenie, od 100 w gore idzie dobrze....
to samo bedziesz miec u siebie, lekka pupka, dosc ciezki motor z przodu i duzo mocy, ja absolutnie nie moiwe ze to bez sensu, uwazam tylko ze w kwestii stricte osiagow pieniadze na swapa lepiej wydac.. na szybkie auto... natomiast jesli chce sie miec szybkie i dynamiczne auto ze swojego to mozna wkladac kase, liczac sie z tym ze objedzie nas niejedno sportowe auto za rownowartosc SWAPa... chocby Civic VTi, kolega to ma w pracy... masakra... audi S3 2000 [mozna kupic za 25000], BMW 328i, BMW 325, Clio Renault Sport, 206 RC, to wszystko auta w fabryce przygotowane na moc, kosztujace circa tyle samo co SWAP...
SWAPujac natomiast masz cos lepszego - niepowtarzalny wóz... a to warte swojej ceny, na SRT4 forum jest nas czterech

, miec powalajace POLO... hmm ciezko, trzeba naprawde zamordowac niejedna swinke skarbonke... bo co moze zadzwici? chyba VR6 turbo, albo 4,2 V8
