[86c2f] Turbo, G40

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

p
pololysy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 13 kwie 2015, 23:11

[86c2f] Turbo, G40

Post autor: pololysy »

Panie i Panowie potrzebuje się dowiedzieć czy lepiej składać i montować Turbo do 1.3 czy kupić silnik g40? co jest bardziej wytrzymałe kompresor czy turbo?
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

bardziej wytrzymale turbo, ale jesli znowu jesli zle zrobi ktos program to duzo bardziej dostaje sam silnik jak i caly naped sprzeglo skrzynia itp itd :)
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

A wiesz może ile kosztował by program tak na mniej więcej?
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

A najlepiej to kupić 1.4 16v albo 1.6 16v i potem z tym się bawic zawsze to więcej możliwości a koszt swapa smieszny. Po za tym uturbisz 1.3 to musisz przed tym zrobić go od zera a to wyniesie wiele drozej a watpie zebys jakoś okrutnie go doladowal żeby przebic 120130 kuca bez większych modyfikacji
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
p
pololysy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 13 kwie 2015, 23:11

Post autor: pololysy »

jest tak że przy zakupie polo dostałem drugi silnik 1,3 (rozłożony do śrubek, mam także tłoki odprężające jak i uszczelkę pod głowicę) dostałem też turbo jak i intercooler, turbo mam ze zmienna geometrią i bez kolektora :(
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

program mozna juz znalezc od 600zl wszystko zalezy od modyfikacji silnika co bylo porobione wiec obstawiam cos miedzy 1200-1600zl :)
tak jak napisal barmaz91 lepiej kupic 16v :) chyba ze macie kpl 1.3 PY G40 to mozna bawic sie w turbienie :P bo 90% instalacji juz macie
p
pololysy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 13 kwie 2015, 23:11

Post autor: pololysy »

O to chodzi, że przy zakupie polo dostałem drugi silnik rozebrany do śrubki i mam także tłoki odprężające turbo (podobno ze zmienna geometrią) intercooler i praktycznie wszystko mam, tylko brak jest takich rzeczy jak uszczelki szklanki czy chodź by kolektora do turbo.
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

kpl uszczelek do g40 posiadam na sell :) na blok i glowice calosc juz nie dostepna w aso nawet na szt nie kupisz wszystkich brak uszczelki glowicy do g40 oraz pokrywy zaworow znajomy kupil ostatnia 2tygodnie temu :p jak masz tloki od G40 i korby to spoko zakladasz uszczelke glowice zrobic podpiac elektryke z g40 i kolektor z turbo i dolotem wystroic jezdzic :p
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”