Gaźnik Pierburg 2e Wariuje - jak wyregulować.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

G
Gizał
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:01

Gaźnik Pierburg 2e Wariuje - jak wyregulować.

Post autor: Gizał »

Witam mam gaźnik taki jak w temacie, początkowo nie chodził na wysokich obrotach - gaz do dechy a on gaśnie. (i na luzie; na biegu - zero przyśpieszenia)
Rozkręciłem poczyściłem co mogłem bez większej ingerencji.
Teraz puki jest zimny pracuje na niskich, ale jak tylko się rozgrzeje i ssanie się przełączy to gaśnie, na wysokich jest oka, jak go wyregulować czy może od razu wymienić.

Przydał bysię jakis manual
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

G
Gizał
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 25 sie 2009, 22:01

Post autor: Gizał »

to jest do 2e ?
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 20:26 przez Gizał, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mam cala ksiazke na temat pierburga 2e jak cos to PW, u siebie w golfie z 2E walczylem prawie pol roku ale cel osiagtniety. spalanie na trasie 6.3 w miescie 7,1
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

nie ma potrzeby regulować gaźnika. Chodzi ci na zimnym bo ma bogatą mieszankę od przykniętej przesłony. Na rozgrzanym obroty są regulowane na podciśnieniach.
Zanim się zdoktoryzujesz z działania gąźnika, wymień podstawę gaźnika i wszystkie gumowe wężyki na gaźniku.
Jak jeszcze dopiszesz że auto gaśnie przy ostrym hamowaniu to na 100% masz poprosty nieszczelność na podciśnieniu. Czasem to podciśnienie ma nieszczelność w którymś z elementów wkręconych w gaźnik, ale to już inna jazda.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”