Chciałem wam zaprezentować mojgo "POLO"neza:
MODEL: Polo 86c
SILNIK: 1,0 -> 1.3 Gk ->?
MOC: 45km -> 75km ->1??
ZAWIESZENIE: zima kit 60/40 lato gwint
UKLAD HAMULCOWY: przod mk1 gti tyl mk2 gti
KOLA: Alpina 6 i 6,5j/13 -> BBS 5,5j/13 -> Intra 5j/13
NADWOZIE:seria
WNETRZE:seria gt
Plany:
:arrow:swap
:arrow:zmiana wnetrza
:arrow:poprawa powloki lakierniczej
:arrow:uklad wydechowy z nierdzewki
Zmiany przeprowadzone:
:arrow:zmiana wnetrza
:arrow:gwint
:arrow:zmiana kola
:arrow:zaspawanie szyberdachu

Rozpórka dolna :

Przyszedł czas na nowe felgi :
Felgi po piaskowaniu :

BBs-ki zostały wypolerowane, a srodek pomalowany na złoty kolor:









Rost style :







SWAP silnika:






doszla kierwonica Raid Hp

pare fot:


Nowa felga:





Prace nad felgami rozpoczęte :
felgi po ściągnięciu farby i wypiaskowaniu rantów


przepolerowana papierem 600


Pare zdjeci z budowy maszyny do polerki:



maszyna do polerki
"Zaspawany cieknący szyberdach"
Dawca golf mk2








Czas na gwint :mrgreen: :
Przed :

Po:


fotele były za szerokie ale zostały przerobione mocowanie ślizgu na szerokość szyn polo. :mrgreen:
dach po zaspawaniu szybera został zaszpachlowany i pomalowany a na to przyszedł stricker.
po ciezkij walce udalo sie zamontowac stolki od mk4, wpadly rowniez czerwone pasy :mrgreen:




Trwaja prace nad swapem:
1.6 16v AJV :mrgreen:

Zmieniłem kolo zamachowe na lżejsze od 1.0 HZ.Porownanie:

Udało się kupić w dobrej cenie kolektor z nierdzewki do focusa, będzie przespawana flansza od polo. :mrgreen:



Kolektor wydechowy gotowy.Nie obyło się oczywiście bez przeróbek. :mrgreen:



Dobobione mocowanie lapy:
