[6N2] Przepływomierz, dawki powietrza

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

[6N2] Przepływomierz, dawki powietrza

Post autor: adam2308 »

Witam,
czy wie ktoś, jakie powinny być dawki powietrza zasysanego MAF pokazywane w VAGu (grupa 003) dla 1.4 tdi?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Odpowiem sobie sam, bo chyba znalazłem odpowiedź i może się przyda komuś:
http://vaglog.pl/log_60633.html
Znalazłem log z założonym nowym przepływomierzem i widać, że dawki kształtują się na poziomie 665-870. Mam nadzieję, że dobrze rozumuję.

Kolejne pytanie o przepływomierz:
Mój (nr F 00C 2G2 034) nie ma w sobie opornika. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jaki to ma być opornik i czy mogę go sobie sam domontować?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie rozumiem po co chcesz montować jakiś opornik?
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote="adam2308"]Odpowiem sobie sam, bo chyba znalazłem odpowiedź i może się przyda komuś:
http://vaglog.pl/log_60633.html
Znalazłem log z założonym nowym przepływomierzem i widać, że dawki kształtują się na poziomie 665-870. Mam nadzieję, że dobrze rozumuję.

Kolejne pytanie o przepływomierz:
Mój (nr F 00C 2G2 034) nie ma w sobie opornika. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jaki to ma być opornik i czy mogę go sobie sam domontować?[/quote]
tu widac z ejest wlsnie pierdyknieta albo ma dziure w dolocie miedyz przpelywka a turbona na wezu. Masz tam dwie kolumny w tych logach zadana czyli rzadana przez ecm i rzeczywista. Czego nie rozumiesz?? Rzeczywista musi przewyzszac rządaną bo inaczje ecm bedzie ciął dawke paliwa. To juz moja zona rozumie bo jej w ytlumacyzlem co i jak przy logowaniu auta kiedys.
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Marcin, to jak nie opornik, to co to jest? https://driven2automotive.com/115/after ... 218040.jpg
U mnie tego nie ma, są same styki i domyślam się, że czegoś mi brakuje.

Wesol, pogratulować żony.
Wiem, że są dwie kolumny i właśnie chciałem się dowiedzieć, jakie powinny być wartości żądane dla sprawnego przepływomierza i szczelnego układu. Żebym mógł porównać z moimi i wykluczyć/potwierdzić wadę przepływomierza. Bo rozumiem, ze wartości żądane będą inne przy dziurze/uszkodzonej przepływce, tak?
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

to bardziej wygląda jak dioda zenera ;) ale o jakich parametrach to nie ma co wróżyć bo nic nie widać dokładniej.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tak to będzie dioda zenera

co nie zmienia faktu że pokazujesz jakiś tam przepływomierz który może być do innego auta bo 1.4tdi był w przynajmniej 3wersjach

jak nie zapomnę to sprawdzę jaki u mnie był przepływomierz bo nie mogę znaleźć numeru w etce samego elementu bez obudowy
http://prntscr.com/6z1lgs
ale jakoś nie pamietam zeby miał tam coś takiego jak na zdjęciu które wkleiłeś
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Mnie się gdzieś rzuciło w oczy, że to jest termistor.
Marcin, byłbym wdzięczny za ten numer. Ogólnie auto chyba jeździ normalnie, nie odczuwam mułowatości, ale VAG krzyczy błędem w przepływomierzu, dlatego chcę to sprawdzić ;)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jak błąd?

mi udało się kupić za 70zł sprawną używkę jak miałem z nim problemy ;)
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Kod: Zaznacz cały

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
            P0101 - 35-10 - - - Intermittent
Ogólnie błąd był odkąd Polo jest w rodzinie, ale teraz przechodzi w moje ręce, więc chcę sprawdzić i naprawić te błędy
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 101/000257

sprawdzałeś szczelność, wtyczkę i masy?
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Szczelności nie sprawdzałem, bo nie mam na razie dostępu do garażu, wtyczka i masy są ok. Poszedłem w kierunku przepływki, bo wydała mi się podejrzana przez brak tej diody
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”