Wspomaganie w Polo 86c2f??

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Coliin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2009, 9:36
Lokalizacja: Kalisz

Wspomaganie w Polo 86c2f??

Post autor: Coliin »

Witam wszystkich. Przepraszam jesli temat juz był :(. Mam pytanko odnośnie wspomagania w polo 86c2f. Czy ktos może juz sobie montował albo wie jak to zrobić?? Chciałbym zrobic sobie wspomaganie ale nie zabardzo wiem od czego sie zabrać i jakie czesci by sie nadawały. Z góry dziekuje za odp i pozdrawiam....
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 21:15 przez Coliin, łącznie zmieniany 1 raz.
Marzenia??... Polo G40... :)
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

nie było wspomagania
można zamontować ale pytanie skąd drażki weźmiesz i jak później ustawisz zbieżność
Awatar użytkownika
Coliin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2009, 9:36
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Coliin »

Myślę że innego samochodu dało by się dobrać odpowiedni układ. A drążki myślę że także dało by się jakoś dorobić, przetoczyć żeby pasowały.
Marzenia??... Polo G40... :)
Obrazek
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

a co myslicie o maglownicy od astry wiem ze opel ale ma bardzo podobne rozwiazanie z drazkami kierowniczymi jak polo wiec moze by cos wymodzil...

a wyglada ona tak:
Obrazek
Obrazek
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
analogman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:03
Lokalizacja: Tychy / Zabrze

Post autor: analogman »

na oko inny kąt przykręcenia drążków i nie wiem czy będzie miejsce na pompę, bez przymiarek nie da się ocenić....
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Aż tak cięzko kierownicą chodzi u Ciebie? U mnie można jedną ręką sobie kręcić kierownicą. Fakt lekkości takiej jak w przypadku wspomagania nie ma ale źle też nie jest.
Wczesniej jeździłem POLOnezem wiec tam brak wspomagania bardzo przeszkał ;)
Czasem ktos sie mnie pyta czy mam wspomaganie, ze tak latwo obracam kierownice jedną ręką. Wtedy słyszy odpowiedz, ze wczesniej jezdzilem Polonezem bez wspomagania - siłownia w samochodzie, więc się miesnie wyrobily :P
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

To jak sie kreci jeszcze zalezy od szerokosci ogumienia, również ważne jest czy to jest opona letnia czy zimowa ta 2 wykonana jest z miększej mieszanki. Ja tam nie potrzebuje wspomagania ;) na 155 13tki daje rady-ster się lekko kręci :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Coliin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2009, 9:36
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Coliin »

Właśnie nie za bardzo lekko się kręci i dlatego o tym pomyślałem. Jeśli na codzień w pracy jeżdzi sie samochodem ze wspomaganiem to potem jak sie wsiada zmeczonym do samochodu bez wspomagania to wiecie jak to jest ;). Poza tym warto by chyba miec cos takiego wyjatkowego, takie polo ze wspomaganiem co nie ;).
Maglownica od astry powiadacie.... Ojczulek ma astre więc bede musiał porównac te dwa układy.

-- Wto Wrz 22, 2009 7:37 am --

porównałem te dwa układy i doszedłem do wniosku że nie warto tego robic bo to baaardzo duzo pracy nad tym jest a po za tym i wogóle te dwa układy sie za bardzo różnią. wiec daje sobie z tym narazie sopkój :)
Marzenia??... Polo G40... :)
Obrazek
R
Rafał 86c
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 17 wrz 2009, 7:54
Lokalizacja: Brzeziny k. Łodzi

Post autor: Rafał 86c »

A robiłeś regulację przekładni?
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Collin Możesz pomyśleć o wspomaganiu elektrycznym z nowszych modeli. Niestety koszt na "dzień dobry" 500-600 listwa używka. No ale zostaje pytanie czy będzie pasowało do reszty układu kierowniczego.

http://www.allegro.pl/item736523002_wsp ... f_5_v.html

widziałem komplet do golf II może on będzie bardziej pasował:

http://www.allegro.pl/item745958046_gol ... wnicy.html

albo:

http://www.allegro.pl/item741471424_kom ... lf_ii.html
Das Auto.
Awatar użytkownika
Coliin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2009, 9:36
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Coliin »

Teraz widze że z golfa 2 sa bardzo podobne układy wspomagania. Od astry ten układ był za duzy.
Wspomaganie elektryczne... Myślałem tez o tym, ale no właśnie koszt, i czy bedzie pasować i czy za dużo przeróbek nie bedzie :/

-- Śro Wrz 23, 2009 8:14 am --

Ale wymyśliłem teraz cos nowego. Tak przeglądając te układy elektrycznego wspomagania na alllegro to bardzo dużo układów znajdowało się na drążku kierowniczym w kabinie. wiecie o co mi chodzi. Więc może dało by sie to jakos zmieścic do srodka i podłączyć do listwy w polo??
Co o tym sądzicie??

Wygląda to tak:
http://allegro.pl/item726854705_wspomag ... stilo.html
Marzenia??... Polo G40... :)
Obrazek
Awatar użytkownika
analogman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:03
Lokalizacja: Tychy / Zabrze

Post autor: analogman »

Trzeba by sporo porzeźbić żeby zmieścić tam takie ustrojstwo, ale do upartych świat należy.
Ja osobiście nie widziałem większej różnicy między 306 ze wspomaganiem a dwafem bez, tylko że jeździłem sam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”