zbiornik leju do wspomagania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

h
honker
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2010, 19:02

zbiornik leju do wspomagania

Post autor: honker »

Moderatorzy, forumowicze, miłośnicy, macie jakieś fotki, "mapki" gdzie znajduje się zbiornik czy może wlew oleju do układu wspomagania ukł. kier. Mam polówkę 6N z 99 r. kupiłem ją w czerwcu. Dałem do wymiany paski, sprawdzony olej skrzyni i takie tam. Tej zimy zaczęło dochodzić jakieś szuranie przy pompcepasku. Myślę sprawdzić stan i uzupełnić może wymienić. Podpowiecie ?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Obrazek
Na zdjęciu zaznaczone na czerwono.
h
honker
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2010, 19:02

Post autor: honker »

Dzięki czaja, najciemniej pod latarnią, ale jakbyś jeszcze podpowiedział jak spuścić olej no i pewnie odpowietrzyć.
Dużo jest o olejach, kolorach, kolorowych korkach, aja spuścić olej nie widzę.
Druga sprawa częściowo związana tj. 1 śruba przy alternatorze do poluzowanianapięcia paska jest z lewej na widoku, 2 jest gdzieś z boku po prawej, spod spodu?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""honker""]Dużo jest o olejach, kolorach, kolorowych korkach, aja spuścić olej nie widzę.[/quote]
I ja tego nie wiem. nie miałem potrzeby wymieniać. Ale ktoś na pewno to robił.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

odkręcasz przewód przy pompie wspomagania i zlewasz stary płyn :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

i po zalaniu świeżego oleju trzeba kręcić na postoju kierownicą na max w lewo i prawo tak z 10 razy aby się układ odpowietrzył i przestała wyć pompa.
Przypominam że kierownica nie może być dłużej niż 10 sekund na max skręcie
Olej FebiBilstein 6162 lub 6161 kolor zielony
civic r18a2/407 1,6 HDi
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Olej to proponuje VW oryginał, 40zł za litr ;)
Obrazek
h
honker
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2010, 19:02

Post autor: honker »

Dziękuję wszystkim za ważne informacje! Od poniedziałku działam.
c
czeska1505
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 25 mar 2015, 13:57

Post autor: czeska1505 »

Cześć wszsytkim!

Chciałbym wrócić do dtematu, bo niestety zdjęcie które bylo tu zaladowane juz jest nie dostępne.
I jeszce jedno pytanko do specjalistów:) Czy wystarczy jak odkręce zbiorniczek, odkręcę rurkę, zleje stary płyn, naleje nowy, i przy włączonym samochodzie poruszam energicznie kierownicą (tak czytałem w innych wątkach).
Z gory dzięki za info. Pierwszy raz zabieram się za tę sprawę i nei wiem jak do tego podejść...
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”