[6n2] auto zgasło nie odpala

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

[6n2] auto zgasło nie odpala

Post autor: majkel0908 »

Witam!
Mam problem z moim polo 6n2 gti. Otóż rano auto odpaliło normalnie przejechałem z 10 km, później już nie odpaliło. Vag żadnych błędów nie pokazuje, iskry na świecach prawdopodobnie nie ma(sprawdzę później). Paliwem czuć przy próbie odpalenia, świece NGK i kable Bremi maja max 5 kkm.
Dodam że auto 2 tygodnie temu strzeliło podobnego focha, z tym że wcześniej zaczęło szarpać.
Zwracam sie do Was z pytaniem co sprawdzić ? gdzie patrzeć? Bo powoli nie mam siły do tego auta :butcher:
Z góry dzięki za pomoc :piwo:
Awatar użytkownika
piotrus23
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 29 wrz 2013, 18:47

Post autor: piotrus23 »

1 . sprawdź tą iskrę to najważniejsze jeżeli jej nie ma to będziemy szukac , bo jeżeli by była może być kilkanaście jeszcze innych rzeczy
Polo 6n open air żółtek 98"
golf mk1 80"
transporter t4 93
fiat 126p 92"
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Na pewno cewka do sprawdzenia, kopułka i palec.
c
chemik1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2013, 16:18
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek

Post autor: chemik1 »

Tak jak piszę przedmówca,sprawdz to,choć stawiał bym jeszcze na moduł zapłonu jeżeli iskry nie ma
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""piotrus23""]1 . sprawdź tą iskrę to najważniejsze jeżeli jej nie ma to będziemy szukac , bo jeżeli by była może być kilkanaście jeszcze innych rzeczy[/quote]

sprawdzałem, nie ma iskry

[quote=""czaja""]Na pewno cewka do sprawdzenia, kopułka i palec.[/quote]

u mnie jest coś takiego http://www.iparts.pl/czesc/cewka-zaplon ... 75171.html

Sprawa w sumie rozwiązana. Winny to przepalony bezpiecznik nr 34(10A). Podejrzewam że 2 tygodnie temu było to samo.
Czy zużycie cewki może powodować przepalanie bezpiecznika?
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""chemik1""]Czy zużycie cewki może powodować przepalanie bezpiecznika?
[/quote]
tak, może, jeśli jest przebicie na cewce to bezpiecznik będzie leciał
h
happysc
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2010, 8:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: happysc »

witam, odświeżam temat, w styczniu kupiliśmy z żoną vw polo 6n2 GTi 2000r, ok. 13 jechała do pracy wszystko było w porządku, ok. 20 po pracy nie była w stanie uruchomić silnika, tzn zapala i nie trwa nawet sekundę i gaśnie, później już tylko kręci rozrusznik ale nie odpala, nie ma żadnej reakcji, dzisiaj był gościu bo myślałem że może kluczyk się rozkodował albo coś z immo ale stwierdził że to nie to, jedynie co to można wyciągnąć ecu i dać mu do naprawy ale najpierw chcę sprawdzić czy może są inne rzeczy które mogłyby coś takiego powodować.
Było: Golf III 1.9 CL TD, GOLF II 1.3 CL, Golf III 1.6 GL, Audi A3 1.9 TDi AHF(137PS) jest: Golf IV TDi ASV 110PS i Polo 6n2 GTi (125PS)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zamiast naprawiać na ślepo ecu, lepiej byłoby zabrać auto do warsztatu w którym odczytają błędy ze sterownika, a po tym dojdzie sie do przyczyny takiego zachowania silnika
h
happysc
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2010, 8:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: happysc »

błędy jeszcze wczoraj sprawdzone i nie było nic
Było: Golf III 1.9 CL TD, GOLF II 1.3 CL, Golf III 1.6 GL, Audi A3 1.9 TDi AHF(137PS) jest: Golf IV TDi ASV 110PS i Polo 6n2 GTi (125PS)
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

Mogę być w błędzie, ale pierwsze co mi przyszło na myśl to czujnik halla do sprawdzenia. Jeśli się mylę to mnie poprawcie :)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
h
happysc
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2010, 8:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: happysc »

o 15 idę szukać przyczyny, sprawdzę czy jest iskra itd
Było: Golf III 1.9 CL TD, GOLF II 1.3 CL, Golf III 1.6 GL, Audi A3 1.9 TDi AHF(137PS) jest: Golf IV TDi ASV 110PS i Polo 6n2 GTi (125PS)
h
happysc
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2010, 8:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: happysc »

Iskra jest, pompa działa, świece mokre założone nowe i dalej nie odpala, ktoś wie gdzie jest czujnik położenia wału?
Było: Golf III 1.9 CL TD, GOLF II 1.3 CL, Golf III 1.6 GL, Audi A3 1.9 TDi AHF(137PS) jest: Golf IV TDi ASV 110PS i Polo 6n2 GTi (125PS)
Awatar użytkownika
Michau_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 11 mar 2012, 10:38
Kontakt:

Post autor: Michau_ »

[quote=""happysc""]Iskra jest, pompa działa, świece mokre założone nowe i dalej nie odpala, ktoś wie gdzie jest czujnik położenia wału?[/quote]
czujnik jest schowany za rozrusznikiem, trzeba zdemontować rozrusznik najpierw co jest dosyć skomplikowane :/
h
happysc
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2010, 8:56
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: happysc »

na szczęście okazało się że to nie czujnik halla ani nic takiego tylko po prostu zapowietrzył się układ paliwowy, odkręcone świece i próba odpalenia - pierwszy widok brak paliwa choć pompa pracuje, jednak po 5,6 razie dobry widok - jest mgiełka, założenie świec i kabli i żyje, wszystko w porządku.
jak założę koła i umyję auto dodam temat w odpowiednie miejsce :)
Było: Golf III 1.9 CL TD, GOLF II 1.3 CL, Golf III 1.6 GL, Audi A3 1.9 TDi AHF(137PS) jest: Golf IV TDi ASV 110PS i Polo 6n2 GTi (125PS)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”