[9n] Pare pytan o Sdi?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

[quote=""kolo""]rolf
w 6N ? było 1.9 d i 1.7 sdi 1.9sdi tylko w 6KV[/quote] http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-9-s ... 07693.html prosze bardzo
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

rolf
haahahaaha i Ty wierzysz tym ludziom ? :) spójrz na silnik zwykły AEF - 1.9D!! :)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
M
Michal_1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:27

Post autor: Michal_1 »

Koledzy to ja dodam przysłowiowe 3-rosze w sprawie szybkiego rozgrzewania się 1.9D i powiem tak wcześniej miałem taką polówkę jako drugi samochód z 97r właśnie z silnikiem 1.9D i nie mówię ze po 1.3 Km miałem już 90 czy 70 stopni ale przejeżdżając 5-6 Km miałem okolice 90 Stopni na wyświetlaczu przy tem zewnętrznej w okolicach -10 stopni, kolega ma w Golfie 3 silnik 1.9 TD AZZ i tez się bardzo szybko nagrzewa.
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Chciałbym to zobaczyć bo jest to interesujące. Mam pewne doświadczenia z dieslami, w tym nowymi i jakoś żaden nie rozgrzewał się tak szybko. No ale pewnie w nowym aucie też termostat był niesprawny.
Przykładowo nowy wówczas Ford Focus 1,8 TDCI przy jeździe w trasie z Tczewa do Gdańska przy -25 stopniach nie mógł w ogóle temperatury uzyskać powyżej 70 stopni. Diesel ma tak dużą sprawność, że nagrzewnica w mroźny dzień jest dla niego za duża przy biegu jałowym.
Np w moim 1,4 TDI przy dużym mrozie -15 powiedzmy postój z włączonym nadmuchem na biegu 2, przy wcześniejszym rozgrzaniu silnika do 90 stopni kończy się spadkiem temperatury silnika. Termostat zamknięty, chłodnica zimna.
Awatar użytkownika
TomcioPaluszek
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2010, 7:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: TomcioPaluszek »

[quote=""kolo""]rolf
haahahaaha i Ty wierzysz tym ludziom ? :) spójrz na silnik zwykły AEF - 1.9D!! :)[/quote]


Za wikipedią:
1.7 SDI 4/8 1716 42 kW (57 PS) bei 4200 min-1 112 Nm bei 2200–3000 min-1 AHG 04/1997–08/1999 Polo (Steilheck)
1.7 SDI 4/8 1716 44 kW (60 PS) bei 4200 min-1 115 Nm bei 2200 min-1 AKU / AKW 11/1997–08/1999 Polo Classic, Polo Variant
1.9 D 4/8 1896 47 kW (64 PS) bei 4400 min-1 124 Nm bei 2000–3000 min-1 AEF 07/1994–08/1999 Polo (Steilheck)
1.9 SDI 4/8 1896 47 kW (64 PS) bei 4200 min-1 125 Nm bei 2200–2800 min-1 AEY 10/1995–08/1999 Polo (Steilheck), Polo Classic, Polo Variant
1.9 TDI (VEP) 4/8 1896 66 kW (90 PS) bei 4000 min-1 202 Nm bei 1900 min-1 ALE / AHU 01/1997–08/1999 Polo Classic, Polo Variant
1.9 TDI (VEP) 4/8 1896 81 kW (110 PS) bei 4150 min-1 235 Nm bei 1900 min-1 AFN 06/1998–08/1999 Polo Classic, Polo Variant
Na zdjęciu w tym ogłoszeniu to jednak SDI. Inna pompa wtryskowa, brak linki, charakterystyczny moduł na akumulatorze.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

[quote=""kolo""]rolf
haahahaaha i Ty wierzysz tym ludziom ? :) spójrz na silnik zwykły AEF - 1.9D!! :)[/quote]
http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-9-d ... 90733.html tu masz AEF mam taki to wiem hahaha
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

rolf
hahaha to ten SDI to 1.7, taki jak nasz kolega sprzedaje na tablicy

http://tablica.pl/oferta/silnik-1-7-sdi ... 13d49;r:;s:
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

[quote=""rolf""][quote=""kolo""]rolf
w 6N ? było 1.9 d i 1.7 sdi 1.9sdi tylko w 6KV[/quote] http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-9-s ... 07693.html prosze bardzo[/quote]

Ja widzę tytaj pompę VP37 co oznacza SDI.
Awatar użytkownika
racer
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 05 kwie 2011, 15:47

Post autor: racer »

[quote=""kolo""]racer
nie było 1.9 sdi w 6N[/quote]


Był ten silnik.
Dokładnie miałem Polo Variant 1,9 SDI z 98 roku, silnik AEY.
VW Polo 1,9 SDI, ASY
Obrazek
Awatar użytkownika
Zbynon
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 20 mar 2012, 23:12
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Zbynon »

W 9N ASY co ile wymieniamy rozrząd ?
Wymieniałem przy 185.000 komplet: pasek, napinacz, rolki, pompa.
O ile wiem producent przewiduje nowy fabryczny na 120 000 km. A co z zamiennikami ( ja zakładałem SKF)?

Gates podaje informacje, że co 150 000 km :shock: Zalecenia wymiany paska rozrządu
Zawsze uważałem, że co 60 000 km. Mam już przejechane 50 000 km na tym zestawie i zastanawiam się ile jeszcze do kolejnej wymiany?
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Lub 5 lat.
Lenistwo drogą do postępu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”