wymiana silniczka do wycieraczek przednich

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
slikers78wk
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 27 mar 2009, 14:17

wymiana silniczka do wycieraczek przednich

Post autor: slikers78wk »

witam,
wie ktos moze jak wymienic silnik do wycieraczek przednich. od 3 dni cięzko pracuja, przerywaja prace i sie zatrzymują.
myslalem ze to wina bezpiecznika, ale okazało się ze nie.
myslicie ze to moglbym sam zamontować. nie robilem tego i nie wiem czy brac sie za to.
pozdrawiam.
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

co do ciężkiej pracy to napewno sie ramienia zacierają :( da sie to zrobić choć jest troche zabawy ;)
dokładnie niewiem jak ale
podważasz zaślepki z wycieraczek (jeśli je masz)
odkręcasz nakrętki z wycieraczek
wyciągasz wycieraczki (to może być najtrudniejsze niekiedy mocno trzymią ) kiwać nimi kiwać i jeszcze raz kiwać aż puszczą
demontujesz plastik z podszybia i teraz masz dojście
silnik trzymie sie na trzech śrubach :grin:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
k
kwinto
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:11

Post autor: kwinto »

wymiana nie jest trudna. Tak jak napisał kolega zdjąć kapturki z ramion wycieraczek, odkręcić nakrętkę, zdjąć ramiona (u mnie ramiona zeszły łatwo, ale dopiero jak odchyliłem ramię) trzeba wyciągnąć plastikową osłonę pod szybą (jest na kołkach) Najlepiej odkręcić trzy śruby i wyciągnąć cały wspornik wycieraczki. Przy wymianie silnika (u mnie pomogło rozebranie i nasmarowanie) podłącz sam silnik i włącz wycieraczki żeby się ustawił w skrajne położenie.

-- Nie Wrz 06, 2009 10:05 am --

wymiana nie jest trudna. Tak jak napisał kolega zdjąć kapturki z ramion wycieraczek, odkręcić nakrętkę, zdjąć ramiona (u mnie ramiona zeszły łatwo, ale dopiero jak odchyliłem ramię) trzeba wyciągnąć plastikową osłonę pod szybą (jest na kołkach) Najlepiej odkręcić trzy śruby i wyciągnąć cały wspornik wycieraczki. Przy wymianie silnika (u mnie pomogło rozebranie i nasmarowanie) podłącz sam silnik i włącz wycieraczki żeby się ustawił w skrajne położenie.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

NIE KUPUJ ZADNEGO SILNICZKA bo masz dobry. Zapiekaja ci sie wlasnie te ramiona co pracuja w tulejach niby mosieznych i tam ci wszystko rdzewieje. Tydzien temu przerabialem to samo i wszystko rozbieralem na czesci pierwsze i czyscilem. Zeszlo mi ze 3 godziny z czego godzina walenia mlotkiem i wybijania tych tulejek bo sie zapiekly na amen. Wiec wyczysc to wszystko i beda hulac jak nowe szkoda siana na nowy silniczek bo ci to nic nie pomoze.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Elec
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lip 2009, 20:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Elec »

Tak jak kolega powyżej pisze, nie kupuj od razu silniczka. Miałem podobnie w moim poprzednim aucie, strasznie skrzypiały wycieraczki. Myślałem że to pióra tak trą o szybę, więc podniosłem wycieraczki i je uruchomiłem, no i szczęka mi opadła bo dalej skrzypiało. Nasmarowałem te panewki i wycieraczek nie słychać...
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”