6N by sidkoz Daniel

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

najpierw sprawdź kable sondy, oraz wtyczkę, może jest zaśniedziała

jak się nie mylę to tak właśnie jest że w razie błędu komputer wylicza przybliżone wartości sondy jakich mógłby się spodziewać (nie koniecznie prawdziwe bo zmiennych jest zbyt wiele) dla tego po jej odłączeniu silnik nadal pracuje (może palić więcej albo zamulać)
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Kable są ok. Sonda co jakiś czas dawała o sobie znać. Dlatego na wymianę już czeka nowa sonda Boscha.
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Wczoraj wymieniłem sondę. W starej po wykręceniu wyraźnie dawało się wyczuć na słuch popękaną porcelanę. Teraz silnik zrobił się znacznie cichszy, i czuć moc w aucie.:d
Obrazek
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Z racji tego, że jakiś czas temu w polo spaliła się żarówka H4 wrzuciłem zapasowe zwykłe. Teraz przyszedł czas na powrót do moim zdaniem genialnych żarówek Tungsram Megalight tym razem nie +90 a już +120. Przy okazji zmieniłem H3 i w5w Niestety doczytałem, że H3 wersja off road.
Obrazek
Obrazek
Online
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Rzeczywiście fajnie świecą te Tungsramy :good:
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Nie przejmuj się tym co piszą na opakowaniu. Jeżdżę na zestawie Cool Blue Hyper + Narva Led,wiele kontroli i nikt nic mi nie powiedział. Jak oceniasz jasność tych nowych żarówek firmy Tungsram do Osramów w halogenach?
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Osramy mają mają bardziej zimne światło. W weekend postaram się zrobić jakieś dobre zdjęcie. A ledy są genialne.:)
Awatar użytkownika
cormax666
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 14 lis 2013, 8:20

Post autor: cormax666 »

całkiem niezła polówka :buba: trochę serca wsadziłeś i kasy, ważne ze nie zwieśniaczona, zdrowia i powodzenia :oki:
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Chyba troszkę :jester: ze mnie bo niestety nie mogę nie dłubać w aucie. Mam jeszcze kilka elementów i części które muszę ogarnąć : łożysko kompresora klimatyzacji, ślizg lewej przedniej szyby, błotniki przód ( wizyta u lakiernika), ogranicznik lewych drzwi. A co do drzwi to już poczyniłem pewne kroki jeden boczek oklejając od środka pianką. Słychać efekt, ale to dopiero połowa planu.:D. W wolnym czasie jak skompletuje potrzebny materiał postaram się o fotorelację.
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Jaką pianką oklejałeś? Koniecznie foty z prac! ;)
Awatar użytkownika
Grzegorz.
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 lis 2014, 17:13
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: Grzegorz. »

Tungsramy na plus całkiem ładnie swieca sam sie nad tym zastanawiam czy nie dac.
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Co do pianki na drzwi to użyłem resztek pianki, która jest bardzo podobna do tej którą osłania się rury.
Obrazek
W przyszły piątek czeka mnie wymiana łożyska klimatyzacji. Mam nadzieję, że poradzę sobie sam:D
Obrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Nie masz problemu z założeniem boczka? Dopinają ci się wszystkie spinki?
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

To jest boczek testowy. W środku nadal mam oryginalną piankę wygłuszenia, która jest porwana. Docelowo pianka zostanie usunięta. W jej miejsce trafi mata, lub taśma dekarska ( teraz przy obfitych opadach deszczu czasami przecieka mi woda). oczywiście wcześniej muszę kupić ślizg szyby i ogranicznik drzwi. W tej chwili musiałem tylko podciąć lekko piankę, pod cięgno zamka. Wszystkie spinki się elegancko dopinają ( ostatnio dokupiłem spory ich zapas od kolegi "krzychu20"). Teraz słychać różnicę podczas zamykania drzwi oraz w pracy głośnika.
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Dziś naprawiłam podnośnik prawej przedniej szyby, umyłem wnętrze drzwi i wygłuszyłem całość matą dekarską. Całości dopełniły boczki wygłuszone pianką.Teraz niemiłosiernie pięknie puka ( na oryginalnych głośnikach i radiu). Oczywiście wszystkie ogniska korozji potraktowałem podkładem reaktywnym. A do boczków doszły nowe spinki. Niestety zdjęcia wygłusznia nie posiadam bo telefon padł. Ale na pewno zrobię w połowie miesiąca kiedy to będę rozbierał wnętrze. Oczywiście
wymieniłem też listwy boczne które mi odstawały.
Obrazek
W połowie marca fotorelacja z konserwacji podłogi od środka :D
A W maju z prac blacharskich :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”