[all] zawieszenie gwintowane vs zima

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

[all] zawieszenie gwintowane vs zima

Post autor: Anonymous »

co roku sciagalem na zime gwinta i pakowalem serie ,ale w tym roku chce zostawic sobie gwinta na zime ,tylko troche podniesc . Jak przygotowujecie gwinta do zimy ? jakies smary,zabezpieczenia,pokrowce itp ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

samar miedziany na całość
można też dodatkowo owinąć widoczny gwint taśmą (srebrna lub izolacyjna)

poszukaj w google masz sporo metod
B
BUDZIK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 20 lis 2014, 15:20

Post autor: BUDZIK »

Tak jak kolega wyżej bardzo dokładnie zasmarować bo po zimie może być kiepsko jak dostanie się sól gwint się zapiecze.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zrobiłem jak napisałem tyle ze u mnie jest jedna nakrętka (Weitec) nie dwie aluminiowe jak w TA-technix itp
widoczny gwint zasmarowałem grubo smarem miedzianym , skręciłem nakrętkę do dołu i z powrotem na górę aby smar rozprowadzić, następnie gwint pod nakrętka owinąłem taśmą izolacyjną (nad nakrętką zrobiłem to przy montażu)

zdjęcia niestety nie zrobiłem bo ręce były brudne, a szkoda mi było usyfić telefon, zrobię to na wiosnę przy zmianie kół
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Przy nakrętkach aluminiowych lepiej zastosować smar grafitowy, po miedzianym może być mały problem z odkręceniem ostatnio to przerabiałem na przednich amorach gdy chciałem rozkręcić gewinde na zimę i teraz musze dorabiać nakrętki.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

dokładnie jak przemo92 pisze, nigdy smaru miedzianego na alu nie kłaść
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w takim razie dobrze że mam stal ocynkowaną
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”