Koledzy ratujcie. Po wymianie baterii w obu kluczykach-nie działają. Nawet gdy włożyłem stare baterie też brak reakcji. Nawet diody się nie świeca po naciśnięciu. Scyzoryk z trzema guzikami. Polo 9N 2003. Może miał ktoś z Was taką przygode. Kodowanie metoda na dwa nie pomaga
Jeszcze raz sprawdziłem baty są dobrze założone ale nie rozumie czemu dioda nie miga. Czy jak kluczyk powiedzmy jest rozkodowany to powinna mrugać czy nie?
Dioda już mruga śmieszne polizalem baterie by sprawdzic czy działa. Poskładałem i dioda mruga. Teraz czekam na autko aż Żonka wróci by sprawdzić czy działa. Ale po takim czasie mógł się rozkodować a nie mam pojęcia czy da się coś zrobić bez komputera....... Dajcie jakieś wskazówki......
Programowanie Pilota Z Grupy Volkswagen, Audi, Seat, Skoda - 433,92Mhz
Metoda Nr. 1 :
1. Włóz kluczyk do zamka drzwi kierowcy i w ciągu 5 sekund przekręć go trzy razy w kierunku otwierania. Za kazdym razem przytrzymaj kluczyk w tym połozeniu przez około 0,5 sekundy.
2. Wyjmij kluczyk z zamka. Zapali się lampka kontrolna w drzwiach kierowcy.
Tu mam pewną niescisłość , bo lampka kontrolna w dzwiach zapala mi się już po trzecim przekręceniu kluczykiem w lewo i nie wiem czy to dobry moment.
3. Skieruj kluczyk na pojazd i naciśnij i puść przycisk zamykania w ciągu 5 sekund.
4. Następnie wciśnij przycisk otwierania trzy razy.
Metoda Nr. 2 :
Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.
1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.
2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.
3. - Zamykamy samochód.
4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą.
5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.
Te same czynności powtarzamy przy programowaniu nastepnego pilota. Programować można za jednym podejściem tylko jeden pilot, nie więcej. Powtarzając te wszystkie czynnościkolejno można zaprogramować cztery piloty.
Metoda Nr. 3 :
1. Nalezy uzyc dwuch kluczy, tradycyjnego oraz klucza ze zdalnym sterowaniem
2. Cala operacja synchronizacji musi byc przeprowadzona w ciagu 30sekund.
3. Przed rozpoczeciem procedury sprawdz czy wszystkie zamki sa otwarte.
4. Kluczem tradycyjnym nalezy uruchomic silnik.
5. Kluczem ze zdalnym sterowaniem nalezy recznie zamknac zamek w drzwiach kierowcy.
6. Nastepnie nalezy recznie otworzyc i zamknac zamek w drzwiach kierowcy kluczem ze zdalnym sterowaniem przytrzymujac caly czas przycisk otwierania samochodu na pilocie.
7. Wyjac kluczyk ze stacyjki.
Jeden kluczyk zadziałał po dwóch dniach wieczorem po poprawieniu styków. Drugi po wymianie scalaka z kodowaniem po upadku dziś już też działa po przyuczeniu. Na różnych forach piszą różne bzdury że 20 sek. albo min. masz na wymianę baterii bo sie rozkoduje a tu niespodzianka...... pisze o roczniku 2003 i oryginalnych fabrycznych kluczach. Choć kolega obalił tę teorię bo wymiana bat. nie może się wiązać z wizytą w servisie-chyba że te nowsze bo nie pytałem ale wątpie. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Ps. Jak źle obrócisz baterię odciśniesz blaszkę "+" i brak zasilania. Takie moje spostrzeżenie.
Pytanko czy jak Wy w swoich Polusiach otworzycie drzwi kluczem nie pilotem to alarm się wyłącza? Nie pamiętam czy tak miałem ale po przygodzie z kluczykami mi się nie wyłącza......tylko z pilota mogę go wyłączyć
Witam,
Nie chcę zakładać nowego wątku, więc podpinam się pod istniejący.
Problem ten sam - rozkodowany kluczyk...Dodatkowy to kompletnie zdezelowana wkładka zamka oraz tylko jeden kluczyk.
Co można zdziałać w takiej sytuacji?