[86c2f] kończąca się pompa paliwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

[86c2f] kończąca się pompa paliwa

Post autor: rico »

Wczoraj wracając od znajomego wieczorem 50km od domu normalnie odpalam i po przejechaniu ok kilometra na chwilę się zatrzymałem i auto zgasło , po piątym dłuższym kręceniu odpaliłem asekuracyjnie dodawając trochę gazu usłyszałem dość wyraźnie pracę pompy paliwa , na szczęście udało mi się wrócić do domu , ale chcę się dowiedzieć czy to oznaki kończącej się zewnętrznej pompy paliwa? Dodam że polówka nie ma takiego zrywu jak parę miesięcy temu , i czy kończąca się pompa paliwa może też objawiać się słabszym odpalaniem silnika?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Słaba pompa daje mniejsze ciśnienie więc wtrysk podaje go mniej. Więc i silnik będzie słabszy i będzie miał większe problemy przy odpalaniu.
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Zobaczyłbym jeszcze czy wewnętrzna nie ma zapchanego filtra ale nie wiem jak zdjąć to mocowanie do którego dochodzą wężyki , jest na jakimś gwincie czy trzeba go wybić?
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Musisz po prostu wykrecic to jest jak by przekręcone na takie blaszki wystarczy delikatny obrót (weź srubokrent mlotek i popukaj jak bys chciał odkrecic).
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”