[6R] Podłokietnik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

[6R] Podłokietnik

Post autor: kar01 »

Czy orientuje się ktoś, czy podłokietnik od nowej Ibizy będzie pasował do 6R? Chciałem kupić oryginalny, ale nie wiedzieć czemu w trzech salonach powiedzieli, że dokupienie podłokietnika jest niemożliwe, a do nowej Ibizy podłokietnik jest nawet dostępny na podstronie z dodatkowymi akcesoriami- niestety nie widać jego mocowania... Zależy mi na tym, aby wszystko wyglądało oryginalnie, więc podłokietniki przykręcane śrubami do tunelu odpadają. Dodam, że z tego co zauważyłem to podłokietnik można u mnie zamontować podmieniając go z uchwytem na kubek dla pasażerów (jest on na tunelu za ręcznym). Na ebay'u już oczywście szukałem ori do 6R, jedyny który pasuje wg opisu ma inny kolor niż moja tapicerka i nie posiada zaślepek.
Obrazek
Awatar użytkownika
sPoOn
Początkujący
Początkujący
Posty: 173
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: sPoOn »

Z tego co widzę to w częściach VW w skład takiego podłokietnika wchodzi sporo elementów:

podpora podłokietnika: 6R0 864 273 A
śruba cylindryczna: N 102 855 04
oparcie - część górna (black/seashell) - 6R0 867 173
podłokietnik część dolna czarny tytanowy - 6R0 867 174
zaślepka do podłokokietnika - 6R0 864 279 B
nakrętka 6-kątna kołnierzowa - N 907 988 05

ceny oryginałów lub zamienników zwykle sprawdzam tutaj: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
Jeśli wklepiesz numer ori części to jeśli istnieje zamiennik też powinno Ci go wyszukać.

Także skoro można je tam wyszukać i nawet zamówić, to nie rozumiem dlaczego w salonach mówią, że jest to niemożliwe ;) No ale co ja tam wiem, oni pewnie wiedzą lepiej ;)
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

Dzięki wielkie;) No dla mnie tez jest to niezrozumiałe... Albo to ich zła wola, albo polityka VW- kupuj od razu albo wcale.
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

oin sprzedaja to co jest w Etce do danego modelu. Jesli nie ma akiej mozliwosci doposazenia, to mozesz kupic ale na wlasna reke i oga ci tego nie zamontowac, moze sa jakies knyfy i musisz kazac szukac konkretnych czesci albo w innym modelu, wtedy Ci je zamowią.
n
n3o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 16 gru 2013, 0:52
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: n3o »

@kar01 sorry za odkopywanie starego tematu, ale powiedz mi jedną rzecz, w swoim Polo 6R Trendline nie mam podłokietnika i chce również zamontować oryginał, czy potrzebuje czegoś takiego:
http://allegro.pl/podlokietnik-vw-polo- ... 18370.html
czy wystarczy: http://allegro.pl/polo-6r0-kompletny-po ... 13386.html

Chodzi mi o tą stalową podporę wychodzącą z dołu czy jest ona niezbędna ? Z tego co widzę na allegro tylko jeden gościu na allegro sprzedaje podłokietnik razem z tą podporą tylko cena jest... sporo większa

Odpowiem sobie sam - tak, podpora jest wymagana ;) kosztuje w ASO ~105 zł
K
KonradC
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 06 paź 2014, 22:01

Post autor: KonradC »

Panowie pytanie z innej beczki. Dzisiaj zepsuł mi się mechanizm w podłokietniku. Podłokietnik nie opuszcza się do końca, stąd bardzo niewygodnie się prowadzi. próbując coś z tym zrobić dodatkowo urwało się zamknięcie podłokietnika :/ dodam jeszcze spaloną żarówkę od awaryjnych na desce rozdzielczej, moje polo chyba się dzisiaj na mnie uwzięło :D Moje pytanie - czy da rade to jakoś naprawić, czy konieczna jest wymiana całego podłokietnika? Orientuje się ktoś może?
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

Co do kwestii naprawy/wymiany regulacji poziomu podłokietnika, pozostawiam bez odzewu, bo poprostu nie wiem, może ktoś inny miał już z tym do czynienia. Ja u siebie wymieniałem mechanizm zamykania/otwierania podłokietnika. Mechanizm kosztuje w granicach 10-15 zł w ASO. Wymiana to jakieś 5-10 minut zabawy.
K
KonradC
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 06 paź 2014, 22:01

Post autor: KonradC »

Dobre i tyle, dzięki za odpowiedź :)
m
mirek_p11
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2015, 20:46

Post autor: mirek_p11 »

1,5 h i ORI podłokietnik zamontowany :D

części :

6R0864273A wspornik mocujący (40)
6R0868887A82V blenda (32)
N10285504 x4 śruba (41)
N90798805 nakrętka (47)
6R0862531A uchwyt kubka (35)
N90698606 blachowkręt (37)
6R0864279 zaślepka do podłokietnika - lewa (45)
6R0864280 zaślepka do podłokietnika - prawa (46)
6R0867174 podłokietnik cz. dolna - przód (44)
6R0867173 oparcie cz. górna (43)
3B0868445 przycisk opacie cz. górna (42)

http://www.partsbase.org/vw/polo-derby- ... e-armrest/
l
loki1
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 19 lut 2015, 12:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: loki1 »

Czy taki zamiennik będzie pasował do polo 6r 2012?

http://allegro.pl/podlokietnik-dedykowa ... 61856.html
Awatar użytkownika
kar01
Początkujący
Początkujący
Posty: 144
Rejestracja: 05 paź 2009, 17:53

Post autor: kar01 »

Będzie, ale nie kupuj go. Ja kupiłem identyczny z allegro tydzień temu i jakość wykonania jest tak denna, że to się w głowie nie mieści - plastiki porównać mógłbym tylko do kubka po jogurcie, a materiał w dotyku jest jak pergamin... Na dodatek mój egzemplarz miał niedziałający mechanizm tego kilkustopniowego opuszczania. Sam stelaż spełnia wrażenie dosyć filigranowego i plastiki tez nie są zbyt dobrze spasowane - po montażu w samochodzie były szpary 1mm i większe miejscami.
Zwróciłem, dopłaciłem drugie tyle i kupiłem oryginał (używany z allegro, ale w idealnym stanie). Warto, jakości wykonania nawet nie można porównywać.
Obrazek
Awatar użytkownika
listek2000
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 09 sty 2016, 13:34
Lokalizacja: Lodz

Post autor: listek2000 »

Witam, czy do tego oryginalnego podłokietnika trzeba dokupić oryginalny tunel z wycięciem, czy trzeba to samemu zrobić,czy wychodzi to estetycznie?
Czy w wersji bez podłokietnika są w podłodze otwory montażowe na ten wspornik?
Czy przycisk otwierania górnej części (42) nie zawiera się już w części 43, bo na rysunku jest spięty w klamerkę?
dzieki i pozdr.
VW Polo 1.4 TDI 75 BlueMotion 2015
Awatar użytkownika
CNK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 09 lip 2011, 20:28
Kontakt:

Post autor: CNK »

[quote=""listek2000""]Witam, czy do tego oryginalnego podłokietnika trzeba dokupić oryginalny tunel z wycięciem, czy trzeba to samemu zrobić,czy wychodzi to estetycznie?
Czy w wersji bez podłokietnika są w podłodze otwory montażowe na ten wspornik?
Czy przycisk otwierania górnej części (42) nie zawiera się już w części 43, bo na rysunku jest spięty w klamerkę?
dzieki i pozdr.[/quote]


Jeśli masz tylko zaślepkę jak tutaj: http://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yo ... mrest.html to bez problemu podejdzie podłokietnik.
Tutaj widać efekt końcowy takiej modyfikacji: http://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yo ... est-7.html

Jednak widziałem, że są wersje bez podłokietnika z okrągłym otworem na kubek - w takim przypadku wypadałoby wymienić tunel środkowy żeby było to jako tako estetyczne i zrobione jak fabrycznie :P
P
Pau
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 15 maja 2016, 13:10

Post autor: Pau »

Pozwolę sobie odświeżyć temat.

Ze względu na fakt iż w mojej Polówce 6C tunel środkowy zakończony jest okrągłym uchwytem na butelki nie jestem w stanie założyć oryginalnego podłokietnika bez wymiany tunelu. Dlatego zacząłem szukać jakiś alternatyw. Natrafiłem na podłokietniki Armster II (http://podlokietnik.eu/podlokietnik-arm ... r-2009-284). Wyglądają trochę bardziej solidnie niż najtańsze chińczyki. Pytanie tylko jak jest w rzeczywistości? Czy ktoś z forumowiczów ma może taki podłokietnik i zechce podzielić się wrażeniami z użytkowania?
Czy podczas eksploatacji nie przeszkadza on w dostępie do hamulca i do skrzyni biegów? Jeździłem ostatnio nową KIA Picanto i fabrycznie montowany tam podłokietnik moim zdaniem strasznie przeszkadza przy zmianie biegów, już nie mówiąc o obsłudze hamulca ręcznego. 
Wracając do Armstera, jak wygląda jego sztywność? Montuje się go na 4 śruby do plastikowego uchwytu na kubki, więc obawiam się trochę o to, że podczas jazdy nie będzie on stabilny. 

Będę wdzięczy za wszelkie opinie.
Awatar użytkownika
CNK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 09 lip 2011, 20:28
Kontakt:

Post autor: CNK »

nie lepiej zmienić tunel środkowy? ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”