[86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MQuiet
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2013, 11:38

[86c2f] Po podłączeniu obr. piszczy czujnik cisnienia oleju.

Post autor: MQuiet »

Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Nie lepiej było kupić gotowe zegary z obrotomierzem? Możliwe, że Twoje podłączenie zbyt mocno obciąża obwód i dzieją się cyrki z czujnikami ciśnienia oleju.
M
MQuiet
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2013, 11:38

Post autor: MQuiet »

Mam zegary z obrotomierzem ale nie dostawał on sygnału więc postanowiłem coś z tym zrobić. W którym miejscu podłączony jest oryginalnie obrotomierz do cewki butelkowej?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a nie do alternatora?
t
taperson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 13 cze 2014, 20:53

Post autor: taperson »

[quote=""MQuiet""]Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?[/quote]

miałem podobną sytuacje w Passacie B3 w którym wsadziłem zegary z obrotomierzem, niby wiązka była niby wszystkie przewody w oryginale byly ale tak jak u ciebie powyżej 3 tysięcy zaczynała piszczeć i świecić kontrolka oleju.
i powiem ci ze żaden magik i pasjonat nie rozwiązał problemu a poruszałem temat na forum i dość mocna dyskusja byla, burza muzgów- poddałem sie i wróciłem do zegarów bez obrotomierza
t
taperson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 13 cze 2014, 20:53

Post autor: taperson »

[quote=""taperson""][quote=""MQuiet""]Witam!
Dzisiaj w swoim polo podłączyłem obrotomierz. Z zegarów wypuściłem kabel i wpiąłem go w cewkę. Obrotomierz działa ale mam taki problem, przy około 3tys obr zaczyna świeci oraz "piszczy" kontrolka ciśnienia oleju. Przy odłączonym obrotomierzu wszystko jest ok. Co może być nie tak?[/quote]

miałem podobną sytuacje w Passacie B3 w którym wsadziłem zegary z obrotomierzem, niby wiązka była niby wszystkie przewody w oryginale byly ale tak jak u ciebie powyżej 3 tysięcy zaczynała piszczeć i świecić kontrolka oleju.
i powiem ci ze żaden magik i pasjonat nie rozwiązał problemu a poruszałem temat na forum i dość mocna dyskusja byla, burza muzgów- poddałem sie i wróciłem do zegarów bez obrotomierza[/quote]


o ironio losu
w polówce dotknęło mnie to samo a mialo byc tak pieknie i nawet tu na forum padly informacje ze jest p&p a jednak dupa
co robic??
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”