Cześć wszystkim, mam dziwny problem w mojej polówie, wymieniłem sobie ostatnio linkę od sprzęgła (sam, nic trudnego), wszystko ładnie pięknie, jeżdżę sobie i tu nagle którego dnia odpalam auto, chce wrzucić wsteczny i nagle słychać ten hardkorowy zgrzyt, oczywiście przestraszony byłem, ale "jędynkę" było też dość ciężko wrzucić tak jak bym chciał bez sprzęgła wrzucać ją i z kolejnym biegiem trochę łatwiej było. No to chwilę pomyślałem i stwierdziłem że ściągnę linkę i ją jeszcze raz założę tam przy silniku, sprawdzam, odpalam auto i wszystko ładnie, każdy bieg idealnie wchodzi zero zgrzytu przy wrzucaniu wstecznego, pojeździłem tak tydzień, półtora , i dziś znów mi się to pojawiło, znów zgrzyt przy wstecznym i ciężkie wchodzenie biegów. Czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być? czemu ta linka tak śmiesznie chodzi? bo jak ją zdejmę i założę to jest ok. Czekam na odp z góry dzięki.
PS.: sprzęgło mam nowe
Sprawdź sobie dobrze tą linkę bo o ile się nie mylę ona jest z samo regulacją ;/ i jeżeli ściągałeś ją tak po prostu bez ściśnięcia i zastosowania blokady to chyba już nic z niej nie będzie ;
ogólnie jest tak że gdzie jest ta "guma" to ona jest ściśnięta prawie na maxa, a jak miałem wcześniejszą linką taką samo to nie była ściśnięta tylko rozłożona, a teraz nawet bardzo łatwo jest odczepić tą linkę tam przy silniku
PS.: jak ta regulacja działa?
panowie dalej mam ten problem... jak dla mnie wygląda to że jest za duży luz tam gdzie się zaczepia linkę przy silniku, tak jakby nie chciała się naprężyć mocniej.. jakieś porady?
sory ale jakoś nie znalazłem czasu żeby Ci wcześniej odpisać ;/ A więc z własnego doświadczenia wiem że bardzo podobny problem do Twoich objawów występuje w momencie gdy linka jest nieoryginalna ;/ tak zwana przemysłowa ;/ w Twoim przypadku skłaniałbym się do zakupienia nowej linki oryginalnej która powinna załagodzić sprawę Niestety zła wiadomość że cena takiej linki waha się w granicach +/- 100zł.
[quote=""zxxck""]w Twoim przypadku skłaniałbym się do zakupienia nowej linki oryginalnej która powinna załagodzić sprawę Niestety zła wiadomość że cena takiej linki waha się w granicach +/- 100zł.[/quote]
jeśli kupisz nowy oryginał z samoregulatorem za 100 zł to powodzenia po założeniu - efekt jak wyżej - koszt w ASO to około 300 zł (tak przynajmniej podaje Gajos) nawet zamienniki z topranu i sachsa w intercarsie chodza w granicach 200zł , załóż zwykłą bez samoregulatora i po ustawieniu powinna banglać
[quote=""savic""]jeśli kupisz nowy oryginał z samoregulatorem za 100 zł to powodzenia po założeniu - efekt jak wyżej - koszt w ASO to około 300 zł (tak przynajmniej podaje Gajos) nawet zamienniki z topranu i sachsa w intercarsie chodza w granicach 200zł , załóż zwykłą bez samoregulatora i po ustawieniu powinna banglać[/quote]
Przerabiałem temat: zamiast linki z samoregulatorem próbowałem założyć bez, jednak nie dało się tego wyregulować, wiec nie wiem czy tak się da?.. w moim przypadku po wielu próbach się nie udało :glare: